Kolorowe koła i kwadraty w dość prostym 100 triples

0

100 triples

Ostatnio do AntyApps zgłasza się spora liczba polskich twórców z prośbą o przyjrzenie się ich produkcją. Robimy to z największą przyjemnością, a przy okazji możemy wypromowować rodzime produkcji wśród naszych czytelników. Nie wszystkie z nich mogą poszczycić się grafiką z najwyższej półki — jak w przypadku produkcji Vivid Games, jednak wcale nie oznacza to, że o nich nie napiszemy. Tak jest w przypadku 100 triples — gry dość ubogiej graficznie, jednak w jakiś dziwny sposób wciągającej.

100 triples to nowa gra Sebastiana Grzymkiewicza — twórcy REctly, o którym pisaliśmy kilka tygodni temu. Podobnie jak w swojej poprzedniej produkcji, tak i tu autor postawił na dość proste rozwiązania, które mogą nie spodobać się fanom gier mobilnych z dużo większym budżetem. Mogą one natomiast trafić do najmłodszych graczy, którzy na oprawę wizualną nie zwracają aż tak dużej uwagi — dla nich liczy się zabawa, ruch i kolory. W 100 triples tego nie zabraknie.

100 triples

kolorowe kształy z 100 triples potrafią sprawić problemy

100 triples to dość prosta gra, która sprowadza się do poprawnego dopasowania kształtów widocznych na ekranie. Wybrany kwadrat, koło lub trójkąt na dole planszy musi zgadzać się z tym, który wyświetlany jest na środku. Gracz ma kilka sekund na podjęcie decyzji. Każdy wyświetlony obraz ma ograniczony czas — jego upłynięcie kończy zabawę. Podobnie jak błędne wskazanie poprawnej odpowiedzi. Dobicie do 100 poprawnym odpowiedzi wcale takie łatwe nie jest, a tabele wyników wprowadzają elementy rywalizacji.

Gra oferuje trzy poziomy trudności. Każdy z nich to 100 rund z odgadnięciem konkretnego kształtu. To ile uda nam się odgadnąć zależy od czasu, prędkości i celności. O ile easy i medium nie stanowić będą większego problemu, tak przy poziomie hard może zrobić się całkiem spore zamieszanie. Tu pojawiają się różniej maści przeszkadzajki — w postaci migających i rozpraszających mniejszych kształtów, które skutecznie wprowadzają w błąd — a każde błędne wprowadzenie odpowiedzi kończy się ekranem końca gry.

100 triples

100 triples, jak widać na załączonych obrazkach, nie zachwyca swoją oprawą. Dość standardowe tła i kolorystyka towarzyszą prostym kwadratom, kołom i trójkątom, a rozciągnięty i rozpikselowany tytuł na ekranie startowym może odstraszać. W grze brakuje też muzyki i efektów dźwiękowych. Pojawiają się także okazjonalnie reklamy, jednak nie przeszkadzają one w rozgrywce i nie ma możliwości ich płatnego wyłączenia.

Gra dostępna jest w App Store w wersji uniwersalnej, za darmo

Ocena autora

Ocena 4-
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry