Astro to skrzynka e-mail ze wsparciem sztucznej inteligencji

0

Astro

Poszukiwania idealnego klienta poczty elektronicznej trwają dalej. Po ciekawym i mającym nowatorskie rozwiązania Canary Mail moje wertowanie mobilnych sklepów z aplikacjami zaprowadziło mnie w ciekawe miejsce i odkryłem klienta, który stawia na zupełnie inne rozwiązania. Sztuczna inteligencja ciągle się rozwija i wkracza na poletko poczty elektronicznej, która ma pozamiatać i poukładać skrzynki w odpowiedni sposób a także dostarczać użytkownikowi te treści, które powinny mieć najwyższy priorytet.

Astro i sztuczna inteligencja

Na wstępie trzeba zaznaczyć, że Astro obsługuje wyłącznie Gmail oraz Office 365 na wielu platformach. Mac, iPhone, iPad oraz Android to szeroki wachlarz dostępnych systemów, lecz Astro idzie o krok dalej i swoje rozwiązania udostępnia także użytkownikom Alexy oraz Slacka — tu integracja Astro działa w obu aplikacjach co znacznie ułatwia interakcję z kontaktami. Mimo, niewielkiego wsparcia dostawców poczty, Astro kładzie nacisk na inteligentny dobór czynności, planowanie zadań oraz sugestie asystenta. Daje to efektywne zarządzanie pocztą, choć oczywiste jest, że nie można opierać się wyłącznie na wbudowanych algorytmach, gdyż zależność między użytkownikiem a sztuczną inteligencją nie da się zbudować w kilka chwil.

Astro

Poznajcie Astrobota

Astrobot, bo tak nazywa się sztuczna inteligencja, kryjąca się w Astro, to wirtualny asystent. To on pomaga w podejmowaniu decyzji i nadanje priorytety danym wiadomościom. Astrobot przeanalizuje także otrzymane listy pod kątem zadanych pytań, jednak nie ma co liczyć na tego typu integrację w języku polskim. Asystent na ten moment działa wyłącznie w języku angielskim i nie ma informacji czy zostanie wyposażony w inne. Astrobot potrafi również pomóc przy wypisywaniu się z różnych subskrybowanych usług, uporządkować pocztę — np. poprzez archiwizowanie starych listów, czy segregowanie nadawców. Przypomni o odpisaniu na ważną wiadomość. Pomoże również w nadawaniu priorytetów przychodzącej korespondencji dzieląc klienta na dwie główne skrzynki — część priorytetową oraz pozostałe, niekoniecznie ważne listy.

Astro

Astro skupia się na łatwym zarządzaniu pocztą i oferuje głównie podstawowe funkcje, co ma zapewnić szybką i sprawną interakcję. Gesty i przyciski są intuicyjne i sprawdzają się dość dobrze. Usypianie, śledzenie otwartych listów, oraz nastawianie automatycznego wysyłania poczty przyspieszają działanie klienta, gdzie użytkownik nie musi skupiać się na wielokrotnym i żmudnym zarządzaniu skrzynkami. Integracja ze Slackiem i Alexą są miłym dodatkiem i krokiem odważnym, gdyż niewielu dostawców klientów otwiera się na zewnętrzne aplikacje i rozwiązania.

Aplikacja dostępna jest w AppStorze i Google Play, w wersji uniwersalnej.

Ocena autora

Ocena 4
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry