Zakupy z Asystentem Google już dostępne także w Polsce!

1

Premiera Asystenta Google budziła sporo kontrowersji. Nie da się ukryć, że gigant nie ograł tego specjalnie dobrze — komunikaty prasowe poszły w świat, a użytkownicy… trochę dostępów mieli, trochę nie. Na dwoje babka wróżyła, jak to z Google. Sprawa ustatkowała się po kilku tygodniach, ale mam wrażenie, że kiedy użytkownicy anglojęzycznego pomocnika zobaczyli jak ubogi jest jego polski odpowiednik — szybko wrócili na stare śmieci. Ci zaś, dla których był to dopiero pierwszy kontakt — niespecjalnie byli zauroczeni tematem. Regularnie jednak Asystent Google uczy się nowych sztuczek — teraz można za jego pośrednictwem zrobić zakupy. Szybko i bezproblemowo. Jak to działa?

Flixbus i Pyszne.pl już ze wsparciem zakupów u Asystenta Google

Zakupy za pośrednictwem komend głosowych brzmią dość kosmicznie, ale to naprawdę się dzieje — i najwyraźniej działa. Dwie pierwsze firmy na polskim rynku zdecydowały się udostępnić taką usługę. Specjaliści nazywają taką dziedzinę sieciowego handlu voice commerce, bo faktycznie — cały proces prowadzony jest głosowo.

Liczba możliwości interakcji z Asystentem Google wciąż rośnie. Od dziś, dzięki FlixBusowi i Pyszne.pl, użytkownicy mogą dokonać pełnej transakcji głosowo i w ten sposób kupić bilet na podróż autobusem lub zamówić swoje ulubione jedzenie online. Wystarczy, że klient powie do swojego smartfona: OK Google, porozmawiaj z Pyszne lub OK Google, zapytaj FlixBus o połączenie z Warszawy do Krakowa

— czytamy w informacji prasowej.

Przetestowałem większość kroków (bez finalizacji) — i muszę przyznać, że wygląda to naprawdę ciekawie. Chociaż to opcja, która sprawdza się przede wszystkim dla ludzi wiedzących czego chcą. Jeżeli nie do końca jesteście pewni co chcielibyście kupić — to póki co wypadnie to średnie, ale zamówienie biletów na autobus? Żaden problem — tym bardziej, że Asystent cierpliwie będzie podawał nam inne terminy, jeżeli pierwsze z zaproponowanych niespecjalnie przypadną nam do gustu!

Zauważyliśmy, że nasi Klienci oczekują nie tylko szerokiej oferty różnorodnych dań, ale również jak najwygodniejszego sposobu zamawiania. Stworzyliśmy więc akcję dla Asystenta Google, pozwalającą zamawiać przy użyciu głosu. Stanowi to naturalny krok w rozwoju Pyszne.pl. Pokazujemy w ten sposób, jak ważnym czynnikiem dla poprawy customer experience jest innowacja – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Możliwość wykorzystania nowego sposobu dotarcia do swoich klientów zauważył FlixBus – przewoźnik oferujący przystępne cenowo podróże autobusowe po Polsce i Europie. FlixBus proponuje swoim klientom pełne doświadczenie zakupowe wykorzystując wyłącznie głos. Od sprawdzenia najdogodniejszego połączenia, aż do zakupu biletu.

Opcje zakupów biletów oraz zamawiania jedzenia są już dostępne. To co, wywołujcie Asystenta i możecie śmiało kupować!

Do
góry