Co to za logo? — czyli zgadywankom marek nie ma końca!

0

Wszelkiej maści quizy cieszą się wśród polskich użytkowników smartfonów ogromnym powodzeniem. Produkcje takie jak Logo Quiz czy Quizwania przez wiele tygodni nie schodziły z czołówki list przebojów, nie ustępując miejsca nawet takim gigantom jak… aplikacje do najpopularniejszych serwisów społecznościowych, które to najczęściej zajmują te zaszczytne miejsca. Dziś kolejna propozycja od Simplicity Games, czyli studia odpowiedzialnego za takie hity jak Czółko, Zgadnij co to? czy 96% po polsku. Jak jest? Wciągająco, z podziałem na kategorie, momentami trudno… ale przede wszystkim — to kolejny quiz, od którego nie będziecie mogli się oderwać. I wiem to już teraz.

Bo tego rodzaju produkcje mają w sobie „to coś”, co po prostu nie pozwala odejść od smartfona dopóki nie uporamy się z kolejną zagadką, którą przygotowali dla nas twórcy. Na szczęście tym razem w walce z logotypami nie musimy zmagać się z faktem, że wszystkie je wrzucono do jednego wora i pomiędzy markami samochodowymi znalazły się także te modowe czy spożywcze. Nic z tych rzeczy — lista kategorii jest dość pokaźna. Na ten moment znajdziemy tam: jedzenie i napoje, sport, modę, motoryzację, media, geografię, technologie, sklepy i finanse, życie codzienne, gry, internet, zdrowie i urodę. A niżej informacja o tym, że już niebawem możemy spodziewać się tam nowego świata.

W każdej z kategorii czeka na nas co najmniej kilkadziesiąt łamigłówek z logotypami w roli głównej. Te które okraszone są standardowo napisem z nazwą firmy w Co to za Logo? są estetycznie wymazane. Kiedy zaś trafimy na godnego przeciwnika z którym nie możemy dać sobie rady — warto skorzystać z punktów zgromadzonych na naszym koncie i zamienić je na podpowiedzi. A kiedy tych już zabraknie to… wtedy przyjdą nam z pomocą mikrotransakcje, w ramach których możemy nabyć dodatkowe punkty.

W Co to za Logo? znalazło się kilka trybów zabawy. Prawdopodobnie większość uda się do tego podstawowego, ale jeżeli oczekujecie bardziej kreatywnych podejść do tematu, to w produkcji czekać będą na opcje, które pozwolą:

– Odgadywać polskie loga
– Rozpoznawać brakujące kolory logotypów
– Zgadywać marki po ich sloganach reklamowych
– Znajdować skojarzenia marki z podanymi zdjęciami
– Dopasować logo do rzucanego przez nie cienia
– Przetestować swoją wiedzę geograficzną odgadując flagi i herby
– Odgadnąć loga widząc tylko ich fragmenty.

Aplikacja dostępna jest w AppStorze oraz na platformie Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Ocena autora

Ocena 4+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry