Draw In – idealna gra offline na zabicie czasu

0

Draw In

Przyzwyczailiśmy się do tego, że internet w telefonie ma się praktycznie zawsze. To przekonanie umocniło się zwłaszcza po wejściu w życie ustawy o roamingu w granicach UE, dzięki której miliony Europejczyków nie boją się już odblokować danych sieci komórkowych w czasie wakacji. Problem zaczyna się podczas wyjazdu poza Europę. Co porobić, w co pograć, gdy nie ma się dostępu do internetu? Mi na ratunek w tej kryzysowej sytuacji przyszło Draw In.

Trochę wstyd się do tego przyznać. Przygotujcie się, że po włączeniu Draw In staniecie się obiektem żywego zainteresowania ze strony znajomych – niekoniecznie pozytywnego. Ta gra jest tak absurdalna, że nie trzeba zbyt długo myśleć żeby solidnie z niej zakpić. Rzecz w tym, że już po kilkunastu minutach rozgrywki ci sami znajomi, którzy śmiali się z was patrząc wam przez ramię będą chcieli wziąć od was telefon i samemu spróbować.

Draw In

O co tu więc chodzi? Do rozgrywki w Draw In przyda się centymetr w oku. W tej grze trzeba idealnie odmierzyć długość nitki, która przykryje cały kontur obrazka. To jednak nie są proste figury geometryczne. W Draw In gracz zajmuje się niecodziennymi formami, których długość konturu niesamowicie ciężko z góry oszacować.

Początkowo gracz będzie zajmować się pojedynczymi obrazkami: jedzeniem, ludźmi czy przedmiotami. Na szczęście z czasem rozgrywka staje się bardziej urozmaicona. Szczególnie warty uwagi jest w Draw In drugi tryb gry. W nim na jeden obrazek składa się kilka mniejszych. Nieprawidłowe oszacowanie długości linii w którymkolwiek z nich oznacza niepowodzenie na całym poziomie.

Emocje sięgają tu zenitu – całkiem serio.

Charakterystyka Draw In brzmi jak opis najnudniejszej gry na świecie. W praktyce, wyznaczanie linijek okazuje się być naprawdę emocjonującym zajęciem… tyczy się to zwłaszcza wspomnianego drugiego trybu, gdzie wystarczy chwila nieuwagi aby zaprzepaścić cały wpakowany w rozgrywkę wysiłek.

Draw In

Jednocześnie, po Draw In aż chce się mimowolnie sięgać. Szybka rozgrywka wyjątkowo sprzyja myśleniu: to jeszcze jedna partia, co oczywiście w tym gatunku jest sporą zaletą. Czy jest to majstersztyk? Zdecydowanie nie, z głowy mogłabym podać całą masę dużo lepszych pod każdym względem produkcji. Draw In ma jednak tę zaletę, że działa bez dostępu do internetu i nie wymaga ani odrobiny wysiłku psychicznego. To tak w sam raz, gdy czeka się na metro lub w wyjątkowo długiej kolejce do muzeum.

Do
góry