FameBit: nowa aplikacja Google dla influenserów

0

famebit

Portfolio Google, wbrew temu co wielu uważa, nie kończy się na tych kilku popularnych aplikacjach z których korzystają wszyscy. To nie tylko Gmail, Chrome i YouTube — to także szereg mniej znanych rozwiązań, które firma nieustannie rozwija w tle. O FameBit prawdopodobnie wielu nigdy nawet nie słyszało — i niespecjalnie mnie to dziwi czy szokuje. W końcu jest to platforma kierowana głównie ku influenserom. Ale jeżeli z niej korzystacie, to prawdopodobnie docenicie mobilną wersję, z której korzysta się znacznie wygodniej niż z nieintuicyjnej, irytującej, strony internetowej.

FameBit pomoże połączyć youtuberów z odpowiednimi marketingowcami

Za FameBit nie stoi żadne wielkie i tajemnicze przesłanie. Platforma ma jeden prosty cel, który realizuje tak dobrze, jak tylko potrafi: łączy marketingowców z youtuberami. Tamtejsze algorytmy pozwalają w łatwy sposób odnaleźć marketingowców, z którymi — istnieje duża szansa — będą mogli rozpocząć współpracę i monetyzować treści na swoich kanałach.

famebit

Aplikacja nie jest specjalnie skomplikowana — i jej największą zaletą pozostaje prostota obsługi i czytelny interfejs — czyli elementy które powinny być zawsze fundamentem, a… niestety, niekoniecznie zawsze tak to działa. Tutaj aplikacja pozwala nam nie tylko odnaleźć odpowiednie osoby, ale też w mgnieniu oka się z nimi skontaktować: posiada wbudowany komunikator, za pośrednictwem którego łatwo można wymieniać wiadomości. Wszystko to posegregowane jest według zasięgów, tematycznych słów kluczowych, języka oraz… cen ;-).

Sama aplikacja jest nieprzekombinowana, czytelna i banalna w obsłudze. Od teraz dostępna na platformie Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Do
góry