4 gry z Polski powalczą o nagrodę Google Play Indie Games Showcase

0

Google Play Indie Game Showcase

Google Play pełne jest innowacyjnych i niespotykanych dotąd gier tworzonych przez niezależne studia, a nawet małe zespoły, często składające się z kilku, a nawet jednej osoby. Google docenia takich twórców i każdego roku organizuje z myślą o nich specjalny konkurs. To Google Play Indie Games Showcase, którego europejska zostanie przeprowadzona już w przyszłym tygodniu. W finale znaleźli się także przedstawiciele z Polski.

W przyszłym tygodniu, w londyńskim Saatchi Gallery 20 finalistów europejskiej edycji konkursu Google Play Indie Showcase zaprezentuje swoje tytuły przed szeroką publicznością. Głosami widzów wyłonione zostanie 5 gier, które dołączą do piątki wybranej przez zespół składający się z pracowników Google. 10 najlepszych twórców przejdzie do etapu, w którym profesjonalne jury wyłoni 3 laureatów. W tym roku w najlepszej dwudziestce znalazły się aż 4 gry z Polski. To #Drive od studia Pixel Perfect Dude, Hexologic stworzone przez MythicOwl, Lucid Dream od Dali Games i Golf Peaks, nad którym pracowało studio Afterburn. Każdy z tych tytułów charakteryzuje się zupełnie innym podejść do tematu gier mobilnych i oferuje graczom całkowicie inne doświadczenia. Mamy tu coś na wzór wyścigów, grę logiczną inspirowaną klasycznym sudoku, klasyczną przygodówkę point & click, czy nietuzinkowe podejście do tematu golfa

Ciężko wskazywać, kto z naszych reprezentantów przygotował najlepszy tytuł, ale trzeba powiedzieć wprost, że ekipa reprezentująca Polskę jest naprawdę mocna, a stworzone przez nich gry śmiało mogą konkurować z najlepszymi pozycjami z całego świata. Polskie gry zmierzą się między innymi z Fly THIS!, Fobia, Returner Zhero, czy see/saw.

hexologic

Polscy twórcy z dużą szansą zdobycia nagrody w konkursie Google Play Indie Games Showcase

A co jest do wygrania? Z punktu widzenia twórców gier nagroda jest całkiem interesująca. Na trójkę zwycięzców czeka między innymi wyeksponowanie ich produkcji w sklepie Google Play, indywidualne konsultacje biznesowe z ekspertami Google oraz 100 tys. euro do wykorzystania na płatną kampanię od agencji marketingowej Yellowhead. Taka promocja z pewnością przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności gry, jak i jej twórców. Za wszystkich finalistów, a w szczególności przedstawicielom Polski, trzymamy w redakcji kciuki i liczymy, że któryś z Was wróci jako laureat tegorocznego konkursu Google Play Indie Games Showcase.

Do
góry