Impresso: Pozycja obowiązkowa dla osób dbających o wygląd swoich kont w mediach społecznościowych!

0

Aplikacja Unfold długo musiała czekać na godnych konkurentów. Co jakiś czas przeczesywałem App Store w poszukiwaniu narzędzi oferujących gotowe szablony Instagram Stories, ale długo nie pojawiało się tam nic interesującego. Wygląda jednak na to, że branża w końcu zareagowała. Po niezłym mojo, który w przeciwieństwie do Unfold oferuje nie tylko statyczne zestawy ramek, ale również animacje, do gry wkracza Impresso. Co ciekawe, aplikacja pomoże stworzyć nie tylko Stories, ale również krótkie filmy lub pokazy slajdów, które z powodzeniem wykorzystamy na innych platformach społecznościowych.

Kilka dni temu opublikowaliśmy na AntyApps poradnik dotyczący kreatywnego prowadzenia konta na Instagramie. Jestem przekonany, że w najbliższym czasie zostanie on uzupełniony o krótką wzmiankę na temat Impresso. Muszę przyznać, że aplikacja zrobiła na mnie naprawdę świetne wrażenie i z całą pewnością powinna zainteresować marketerów, twórców internetowych i inne osoby, które promują swoje działania za pomocą mediów społecznościowych.

Co zrobi za ciebie Impresso?

Mamy tu do czynienia z kolejnym edytorem gotowych, animowanych postów, które w ciągu kilku minut mogą ozdobić nasze media społecznościowe. Filmy stają się coraz popularniejsze i w wielu przypadkach wypierają klasyczne zdjęcia. Trend ten dotyczy nie tylko Stories na Instagramie, ale również materiałów, które marki udostępniają na swoich Facebookach (np. animowane bannery profilowe).

Możliwości aplikacji są naprawdę duże, a przy tym wszystko opiera się o gotowe szablony, więc nie musicie martwić się o szczególne umiejętności z zakresu grafiki i animacji. Główny ekran, którym przywita nas Impresso to nic innego jak galeria dostępnych treści. Podzielono je na kategorie tematyczne. Oprócz działu z nowościami i najpopularniejszymi szablonami znajdziemy tu również takie zakładki jak: travel, beauty, fashion, food, events, sports, photography, design, business, czy wedding. W każdym dostępnym szablonie filmu możemy edytować czas wyświetlania poszczególnych elementów, animacje przejść, tło, wymiary obrazów, paletę kolorów i muzykę. Co ważne, w przeciwieństwie do aplikacji mojo, bardzo duża ilość szablonów nie wymaga od nas wykupywania subskrypcji.

Darmowa, czy płatna?

Chcąc odblokować aplikację w wariancie PRO, musimy opłacić odnawialny abonament. To koszt niespełna 43 złotych. Jeśli wykorzystacie narzędzie w działaniach, które przynoszą wam zyski, raczej nie ma się nad czym zastanawiać. Subskrypcja da wam dostęp do całej biblioteki szablonów. Tutaj, muszę pochwalić twórców aplikacji. Wykupując abonament zostajemy zapewnieni o tym, że co tydzień w Impresso pojawiają się nowe szablony. Aplikacja w wariancie PRO ma również sprawić, że na filmach i animacjach nie będzie wyświetlany znak wodny. Co ciekawe, korzystam z aplikacji za darmo i również nic takiego się nie pojawia… Nie mam pojęcia czy to błąd czy zabieg promocyjny.

Impresso na pewno zostanie ze mną na dłużej. Mam nadzieję, że wraz z rozwojem aplikacji nie skurczy się liczba darmowych szablonów, ale nie ukrywam, że dla osób pracujących w marketingu, zapłacenie 50 złotych w skali miesiąca i skorzystanie z gotowych rozwiązań pozwoli zaoszczędzić sporo kasy na pracy grafików, którzy musieliby robić to wszystko „ręcznie”…

Ocena autora

Ocena 5+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry