indaHash: Platforma, która pomaga zarabiać na Instagramie!

2

Bardzo dawno temu, chciałem utworzyć nowe konto w aplikacji indaHash, aby podzielić się z wami swoimi spostrzeżeniami na temat narzędzia pozwalającego zarabiać na swoim instagramowym profilu. Niestety, moje konto nie posiadało wystarczającej liczby obserwujących. Minęło kilkanaście miesięcy, a ja zdążyłem już dawno zapomnieć o istnieniu tej aplikacji. Kilka dni temu dostałem maila rozpoczynającego się od słów „twoje konto w indaHash zostało zaakceptowane”. Nie wiem co takiego się stało, że mój profil na Instagramie przeszedł weryfikację, ale korzystając z okazji pomyślałem, że skoro doczekałem się własnego konta, warto napisać kilka słów o tym jak działa to narzędzie.

Zanim przejdę do opisu samej aplikacji, warto wyjaśnić, czym w ogóle jest indaHash. To platforma, która łączy influencerów działających w popularnych serwisach społecznościowych z markami, które chcą reklamować swoje produkty na ich profilach.

Łączymy Cię z markami, byś nie musiał(-a) tracić czasu na szukanie ich danych kontaktowych. Dzięki temu możesz skupić się na tym, co kochasz i wykorzystać czas na tworzenie relacji ze swoją publicznością. Dzięki indaHash Deal otrzymujesz zniżkę na produkty lub usługi w zamian za publikację postów. Wykorzystaj to, że jesteś influencerem i skorzystaj z wyjątkowych zniżek, jakie oferuje Ci indaHash Deal! Możesz dołączyć do kampanii, które Cię interesują, sprawdzić wysokość Twojej stawki i zarobić – wszystko w aplikacji indaHash! To super proste. Ponadto masz możliwość udziału w kampaniach na różnych platformach na mediach społecznościowych: Instagramie, Facebook’u, Snapchacie oraz Twitterze!

Inne narzędzia otrzymują więc reklamodawcy, a inne twórcy internetowi. Ja skupię się na tych drugich.

Jak działa aplikacja indaHash?

Z poziomu ekranu głównego aplikacji możemy wybierać interesujące nas kampanie rekrutacyjne realizowane przez marki i zgłaszać nasze profile. Zamawiający mają zawsze określone wymagania dotyczące liczby obserwatorów lub platformy w której pojawią się sponsorowane posty. Przed zgłoszeniem się do danej kampanii twórcy zapoznają się również z wymaganiami dotyczącymi publikowanych postów, które najczęściej wymagają od nich lokowania produktów.

Rozliczenie odbywa się za pomocą kryptowaluty IDH, którą zamieniamy później na złotówki. Na ten moment, moje konto na Instagramie, które obserwuje niespełna 600 osób wycenione zostało przez indaHash na astronomiczną kwotę… 1,91 PLN. Myślę, że da wam to odpowiedni obraz tego jak duże profile mają szansę zarobienia większych pieniędzy przez aplikację. Warto jednak wspomnieć o tym, że marki bardzo często chcą się rozliczać barterowo lub w zamian za kody zniżkowe.

Na dzień dzisiejszy, aplikacja nie oferuje żadnej aktywnej kampanii. Wszystkie akcje promocyjne, które obecnie wyświetla nam indaHash oznaczone są napisem „wkrótce”. Dajcie znać w komentarzach, jeśli w przeszłości udało wam się wziąć udział w jakieś kampanii na tej platformie. Jestem ciekaw jak oceniacie taką formę płatnej reklamy w mediach społecznościowych.

Do
góry