Ta funkcja naprawdę ułatwi życie użytkownikom Instagram Stories!

0

Przed weekendem pisaliśmy o nowej funkcji, która zagościła na Instagramie, a także o planach na rozwiązania kojarzące się ze starą, dobrą Naszą Klasą. Dziś, dotarły do nas kolejne wieści o ulepszeniach, jakich doczekała się platforma, którą od 6 lat zarządza Facebook. Tym razem, coś dla fanów Snapchata. Instagram po raz kolejny zapożycza rozwiązanie, które platforma sygnowana białym duszkiem wprowadziła już dawno temu. Jesteście ciekawi o jaką funkcję chodzi?

Kiedy Snapchat zaczynał raczkować na rynku aplikacji mobilnych, nie wierzyłem, że filmy znikające po 24 godzinach mogą się przyjąć. A jednak. Tą drogą poszło już wiele serwisów społecznościowych, a relacjonowanie swojego życia za pomocą krótkich klipów stało się powszechną praktyką wśród użytkowników Instagrama czy Facebooka. Do tej pory, udostępniony klip mógł mieć maksymalnie 15 sekund. Jeśli przesyłaliśmy dłuższe wideo, które zostało nakręcone wcześniej, aplikacja po prostu je przycinała. W przypadku nagrywania w czasie rzeczywistym, po 15 sekundach po prostu kończył nam się czas. Wygląda jednak na to, że osoby preferujące dłuższe wypowiedzi przed kamerą, w końcu będą mogły przestać się martwić o niekończące się cięcia.

Koniec z cięciami na Instagram Stories

Twórcy internetowi bardzo często wykorzystują Instagram Stories do przekazywania dłuższych komunikatów swoim obserwatorom. Konieczność zatrzymywania się co 15 sekund sprawia, że filmów tych nie ogląda się najlepiej. Co kilka ujęć autor powtarza to co mówił wcześniej i za każdym razem musi się pilnować, żeby nie przekroczyć dopuszczalnego czasu. Osoby odpowiedzialne za rozwój Instagrama w końcu zwróciły na to uwagę. Jak możecie zobaczyć na poniższym filmie, materiały rejestrowane z myślą o Instagram Stories będą teraz dzielone na segmenty. Możemy więc nagrać film o dowolnej długości, a aplikacja sama potnie go na 15-sekundowe fragmenty.

Nowe rozwiązanie znajduje się dopiero w fazie testów. Jeszcze nie wiadomo, kiedy będziemy mogli spodziewać się oficjalnej aktualizacji obejmującej automatyczne cięcia. Póki co, marketerzy i influencerzy mają czas, żeby oswoić się z myślą, że Instagram w końcu ułatwi im pracę… No chyba, że mają już materiały przygotowane na zapas, stworzone w zgodzie ze starym Stories.

Do
góry