KofiUp się rozwija i zachęca do tańszego pałaszowania deserów

0

Pierwszy raz o KofiUp na AntyApps pisałem wiosną. Przejrzysta i fajnie wykonana aplikacja, która niewątpliwie przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom kawy. Bo to właśnie z nią można nabywać filiżanki czarnego smakołyku taniej. Minus? Musimy podążać za mapą kawiarni, w których można korzystać z usługi. Więcej? Nie stwierdzono — a wręcz przeciwnie. Biorąc pod uwagę to, że platforma nieustannie się rozwija (cały czas dodawane są nowe miejsca — i to nie tylko w miastach, gdzie KofiUp jest obecne od dłuższego czasu, ale także dołączają do nich nowe — ostatnio był to Kraków). Tym razem jednak twórcy poszli o krok dalej i ruszają z akcją Coffee Week, w ramach której dowolny deser z kawiarni możemy nabyć o połowę taniej!

W Polsce tego rodzaju akcje dopiero raczkują, ale widać, że ich twórcy nie boją się skakać na głęboką wodę. Tak przecież było z projektem Śniadanko, który zakończył się nie dalej niż kilka dni temu. Everytap, czyli jedna z aplikacji lojalnościowych dla tych którzy lubią dobrze i smacznie zjeść, zaproponował program, w którym można było zjeść (często przygotowane z myślą o Śniadanku) smaczne śniadanie za 9 złotych. Restauratorzy z całego kraju chętnie dołączyli do akcji — dlatego liczę, że to jeszcze nie koniec. A takie rozwiązanie zachęca innych do działania — i tak oto 40 warszawskich kawiarni będzie miało o połowę tańsze desery dla wszystkich, którzy kawę zakupią za pośrednictwem KofiUp.

Aby nie dublować informacji o wydarzeniu, pozwolę sobie przekleić podstawowe zasady przyświecające akcji prosto ze strony Coffe Week Warszawa:

Do każdej zamówionej KAWY otrzymasz dowolny DESER z menu kawiarni za połowę ceny (-50%)!

Deser -50% to za mało?:) Oto kolejna bomba! Kawę we wszystkich kawiarniach podczas Coffee Week będziecie mogli odebrać z aplikacją mobilną KofiUp również do 50% taniej! Americano za 4,2zl? Cappuccino i latte za 6,2zl? Z KofiUp to możliwe!

Warto też mieć na uwadze, że Coffe Week Warszawa potrwa w dniach 28.11-4.12 — także warto się pospieszyć. Na przywołanej wyżej stronie doczytacie też które miejsca biorą udział w akcji, a także dowiecie się więcej na temat CoffeWeeku. Przyjrzyjcie się bliżej tej liście, bowiem nie wszystkie miejsca działają na tej samej zasadzie — są i takie, które przygotowali nieco inne oferty.

Kekemeke, Everytap, KofiUp i spółka to projekty stosunkowo młode. Ale dzięki współpracy kawiarni i restauracji z młodymi, odważnymi i pełnymi pomysłów startupami, każdy ma szansę na zysk. Zarówno kreatywni twórcy, jak i my, klienci. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy i liczę, że niebawem podobnych wydarzeń doczekamy się również w innych miastach!

Do
góry