Bank Millenium zaprezentował całkowicie nowy interfejs swojej aplikacji!

0

Tydzień temu, Bank Millenium prowadził prace serwisowe w aplikacji mobilnej i na platformie Millenet. Użytkowniki byli przekonani, że jest to następstwo wdrażania usługi Apple Pay. Niestety, ta będzie dostępna dopiero w połowie kwietnia. Wiemy jednak co stało za utrudnieniami z ubiegłego tygodnia. Bank Millenium przygotował zupełnie nowy projekt Millenetu i aplikacji mobilnej!

Podczas wczorajszego spotkania prasowego dziennikarze mieli okazję przetestować nową wersję platformy bankowej od Millenium. Patrząc na screeny, które pojawiły się w sieci od razu można odnieść wrażenie, że postawiono na uproszczenia interfejsu oraz ujednolicenie aplikacji oraz Millenetu. Użytkownikom na pewno przypadnie do gustu możliwość personalizowania panelu klienta. Użytkownicy mogą dowolnie układać kafelki na ekranie głównym a wszystkie zmiany dokonane z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze zostaną wprowadzone również do aplikacji mobilnej.

Klienci Millenium otrzymają zupełnie nowy, spersonalizowany serwis bankowości internetowej i mobilnej. Aplikacja i Millenet zbudowano od nowa i niezależnie od tego z którego rozwiązania skorzystamy – bank zapewnia, że czekają nas te same doświadczenia. Najważniejszym elementem nowej bankowości elektronicznej ma być strona główna serwisu razem z sekcją wydarzeń, listą wydarzeń oraz podpowiedziami i przypomnieniami. Nowością będą również dodatki. Dodamy je do strony głównej naszego panelu zarządzania bankowością i sami wybierzemy, co tak na prawdę będzie nam potrzebne.

Bankowość mobilna wciąż zyskuje na popularności. W samym tylko Banku Millenium zauważono, że z roku na rok przybywa około 40% więcej klientów, którzy zarządzają swoimi pieniędzmi z poziomu smartfona i dedykowanej aplikacji. Eksperci zwracają również uwagę na to, że użytkownicy mobilni są bardzo aktywni. Każdego dnia spędzają oni w aplikacji przynajmniej 20 sekund. Na ten moment, Bank Millenium może pochwalić się 930 tysiącami aktywnych klientów, którzy logują się do usługi za pomocą aplikacji lub serwisu transakcyjnego Millenet.

Nie wiadomo jeszcze kiedy nowy interfejs będzie dostępny dla wszystkich użytkowników komputerów i smartfonów. Bank zapowiada, że wdrożenie odświeżonych usług nastąpi w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Do
góry