Piotr Skowronek i jego 5 ulubionych aplikacji

0

Dziś, gościem naszego cyklu TOP5 jest Piotr Skowronek. Jeszcze do niedawna znany głównie ze swoich działań na youtubowym kanale ChocolateMilk. Obecnie specjalista w dziedzinie influencer marketingu i działań promocyjnych w serwisie YouTube. Jeśli jesteście ciekawi, jakie narzędzia mogą przydać się w codziennej, agencyjnej pracy z markami i youtuberami, sprawdźcie dzisiejszą odsłonę TOP5.

Idea jaka towarzyszy tej serii jest bardzo prosta. Chcemy dotrzeć do tych aplikacji, które są przydatne w różnych obszarach działalności osób jakie będziemy przepytywać. Liczymy, że dzięki tej serii, uda nam się namierzyć tytuły, które ułatwiają pracę i dostarczają rozrywki ale niekoniecznie znajdują się na liście najpopularniejszych tytułów dostępnych w Google Play i App Store. Mam nadzieję, że nowa seria tekstów pozwoli wam również poznać interesujących i inspirujących ludzi a także ich workflow, wykorzystujący aplikacje mobilne. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam was do zapoznania się z ulubionymi aplikacjami naszego redaktora prowadzącego.

Piotr Skowronek – Początek jego zawodowej kariery nastał w 2012 roku, kiedy założył swój pierwszy kanał na YouTube o nazwie „ChocolateMilk„. Pod koniec 2015 roku rozpoczął swoją pierwszą agencyjną pracę w jednej z polskich sieci partnerskich YouTube. Po awansach z Junior Account Managera na Campaign Executive, aż po Head of Communications, stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za komunikację marek na YouTube. Pracował między innymi przy takich projektach jak Studio Kobiet, (Lirene) i Studio Tymbark (Maspex Wadowice). Chcąc sprawdzić się w roli Social Media Managera, pod koniec 2017 roku, podjął prace w agencji digitalowej They.pl. W 2018 roku przeszedł do firmy Moon Media gdzie aktualnie jest odpowiedzialny jest za rozwój działu Influencer Marketing oraz serwisu YT360.PL.

Trello

Jeżeli ktoś nie miał jeszcze okazji pracować z Trello w swojej firmie to zachęcam do założenia konta i przetestowania możliwości tej aplikacji. To chyba najprostsze narzędzie do komunikacji wewnętrznej w organizacji, prowadzenia projektów i przekazywanie zadań swoim współpracownikom. Podobnym narzędziem jest Asana, jednak w moim odczuciu Trello wydaje się przyjaźniejsze dla użytkowników.

Wunderlist

Pomimo tego, że we wspomnianym wyżej Trello można tworzyć listy zadań wraz z ich deadline’ami, wewnętrznie, dla własnych potrzeb używam Wunderlisty. Jest to proste i przyjazne narzędzie, które pomaga mi lepiej organizować swoją pracę.

Spotify

Wiem, że nie jest to aplikacja, którą mógłbym kogokolwiek zaskoczyć ale nie mogłem pominąć Spotify w moim TOP5. To najważniejsze i najpotrzebniejsze narzędzie do codziennej pracy. Pewnie nie raz zetknęliście się z tym, że słuchanie muzyki podczas pracy uspokaja umysł. Moim zdaniem, nie jeden projekt czy ważny e-mail nie powstałby gdyby nie relaksujący podkład dźwiękowy w tle.

WeTransfer

Istnieje wiele dysków, chmur i darmowych narzędzi, dzięki którym można wysłać do drugiej osoby większe pliki. Kiedy wysyłam klientowi zamówione przez niego filmy muszę mieć pewność, że materiał będzie można później szybko i sprawnie pobrać. W swojej pracy stawiam na znane rozwiązanie czyli WeTransfer. Sugerowałbym zainwestowanie w płatną wersję tego narzędzia bo to naprawdę się opłaca!

…zwykły poczciwy papierowy kalendarz

Uważam, że istnieją dwie szkoły marketingu – jedna z nich uczy, aby wszystko zapisywać w Wordzie, wspomnianych wcześnie Trello czy Wunderlist, natomiast druga szkoła sugeruje aby zawsze mieć przy sobie zwykły, poczciwy kalendarz na notatki. W trakcie spotkań i podczas codziennej pracy muszę zapisywać różne informacje. Klepanie w klawisze nie zawsze jest najwygodniejszym rozwiązaniem dlatego papierowy kalendarz muszę mieć zawsze pod ręką!

Do
góry