Podsumowanie tygodnia — 12 III 2017

1

Podsumowanie tygodnia już gotowe! A w nim cały zestaw gier, aplikacji i aktualizacji z mijającego właśnie tygodnia posegregowany systemami. Sprawdźcie, czy nic was nie ominęło!

 pr_android

  • Aplikacje dla kobiet
  • Anchor — świetna platforma, która pozwoli założyć na naszą własną „stację radiową”;
  • Archer Dash 2 — wzorowy przykład jak powinna wyglądać inspirowana „retro” gra na telefony;
  • Barbie: Sparkle Blast — match-3 z ikoną zabawek;
  • Black Blue — solidna, wymagająca, gra logiczna;
  • Bounce Original — kultowa gra powraca w nowej odsłonie;
  • Cukierkowo — produkcja dla najmłodszych stworzona pod czujnym okiem psychologów;
  • Gravity Ball — przemieszczanie się między punktami z grawitacją na pierwszym planie;
  • Instagram — aktualizacja;
  • kubic — szalone potyczki z perspektywą;
  • Magician’s Saga — ciekawostka w formie… niecodzinnego podejścia do RPG;
  • Messenger — aktualizacja;
  • Moodcast Diary — pamiętnik, w którym możemy zarejestrować nasze… nastroje;
  • Nintendo Switch Parental Controls — konsola rodzicielska nad konsolami jeszcze nigdy nie była taka prosta;
  • OneWay — nawigacja po zawiłych labiryntach z dużą liczbą nakazów;
  • PATANKO — kanciaste, wciągające, łamigłówki;
  • Robots EL — platformowa zabawa, która wymagać będzie od nas sporo wprawy i wyczucia;
  • Symmetria: Path to Perfection — solidne ćwiczenia dla naszej wyobraźni przestrzennej;
  • Teletubbies Paint Sparkle — marnie przygotowana propozycja z kultowymi bohaterami;
  • The Blacklist — sporych rozmiarów sklejka z gry decyzyjnej, w szukanie obiektów oraz testów na zręczność;
  • The Forgotten Room — przygodowa produkcja, w której podążamy tropem zaginionej dziewczynki i zapomnianego pokoju…;
  • Yo! Let’s UP — kolorowe budowanie wieży;

pr_ios

pr_wp

  • Gry i Aplikacje miesiąca
  • Cal — minimalistyczny i przemyślany kalendarz;
  • kubic — szalone potyczki z perspektywą;
  • Robots EL — platformowa zabawa, która wymagać będzie od nas sporo wprawy i wyczucia;
  • The Blacklist — sporych rozmiarów sklejka z gry decyzyjnej, w szukanie obiektów oraz testów na zręczność;
  • jakatan

    Trzy z wymienionych gier mam zainstalowane, trochę pod siebie, ale głównie pod dziecko. Cukierowo na pewno możecie śmiało dzieciom instalować – sensowna gra, rozwijająca i w pewnym sensie edukacyjna. W tym tygodniu chcę jeszcze przetestować OneWay – też z opisy zapowiada się sensownie, tzn. w takich tematach jakie staramy się utrzymywać w przypadku naszego dziecka.

Do
góry