Revolve8. Starzy znajomi w nowych wcieleniach od SEGA

0

revolve8

Pod koniec ubiegłego roku SEGA poinformowała, że szykuje nowy tytuł na urządzenia mobilne. Nie będzie to Sonic, ani żadna z dotychczas znanych marek. Japońska firma postanowiła wyprodukować zupełnie nową produkcję, z bohaterami, którzy z tym studiem nie mają wiele wspólnego, jednak z wykorzystaniem znanych mechanik, które pojawiają się w grach na smartfony i tablety. Revolve8 zadebiutowało kilka tygodni temu i najwyższy czas przyjrzeć się, jak wypada nowa marka na tle konkurencji.

Square Enix ma Kingdom Hearts — połączenie światów Disneya z autorskimi rozwiązaniami twórców Final Fantasy. Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad doczekaliśmy się przynajmniej kilku (jeśli nie kilkunastu) pozycji z serii Kingdom Hearts, a w tym roku zadebiutowała 3 odsłona głównego cyklu. SEGA również postanowiła sięgnąć po znanych i lubianych bohaterów baśni. W Revolve8 spotkamy Kopciuszka, Czerwonego Kapturka, Sindbada, czy Królewnę Śnieżkę — a to dopiero początek bogatego repertuaru postaci.

revolve8

Revolve8. Nowa marka SEGA ze znanymi rozwiązaniami już dostępna

Revolve8 może i jest zupełnie nowym bytem w portfolio japońskiego studia, jednak mechaniki i szkielet rozgrywki jest znany graczom mobilnym od lat. Produkcje pokroju Clash Royale cieszą się ogromną popularnością i nie dziwi fakt, że inni twórcy sięgają po sprawdzone wcześniej rozwiązania. Połączenie JRPG z karcianką, strategią i tower defense to przepis dość skomplikowany, ale dla doświadczonych twórców nie powinien stanowić większego problemu.

Revolve8 to trzyminutowe starcia, w których posługujemy się talią zbudowaną z 8 kart, a jedynym naszym zadaniem jest wyeliminowanie przeciwnika w ustalonym limicie czasu poprzez zniszczenie jego wież i oddziałów piechoty. W talii znajdować się mogą bohaterowie, sługusy, bydynki oraz magia. Oczywiście nasze powodzenie zależy od jakości posiadanych kart i postaci, które na nich widnieją — a tych do zebrania jest naprawdę sporo, choć księgi, które reprezentują w grze znane już potrzebują sporo czasu na ich odblokowanie. To niestety znacznie spowalnia rozgrywkę i ma na celu wymuszenie na graczu sięgnięcie do portfela w celu przyspieszenia całego procesu pozyskiwania nowych bohaterów.

revolve8

W grze nie mogło zabraknąć mikropłatności pozwalających na szybsze zdobywanie nowych bohaterów, ekwipunku i zdolności pochodzących z ksiąg, które są do kupienia za specjalne klejnoty. Te kosztują od 5 do 380 zł.

Gra jest dostępna w App Store i Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Ocena autora

Ocena 4+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry