Wygodne i proste zarządzanie pocztą elektroniczną dzięki Spike

0

spike

Klient poczty elektronicznej to w dzisiejszym czasie jedna z najpotrzebniejszej aplikacji. I to nie tylko na komputerach. Ważne jest odpowiednie rozwiązanie mobilne dające najpotrzebniejsze funkcje oraz coś, co sprawi, że na tle konkurencji potrafi czymś zaskoczyć. Nasze zestawienia najlepszych aplikacji pocztowych na iOSAndroida w najbliższym czasie doczekają się aktualizacji. Już teraz wiem, że pojawi się w nim Spike. Dzięki niemu obsługa poczty e-mail staje się przyjemna.

Spike nie jest aplikacją nową. Na urządzeniach mobilnych można z niej korzystać od 2013 roku. Jednak przez ten czas znana była po inną nazwą. Jeśli kojarzycie Hop — to myślę, że bez problemu poradzicie sobie z nową odsłoną popularnego klienta poczty elektronicznej. Ekipa z Hopflow, pod koniec ubiegłego roku, postanowiła zmienić nazwę swojego flagowego produktu i korzystając z tej okazji przygotować aplikację na komputery PC i Mac. Od tego momentu przyspieszyły też aktualizacje. Spike (Hop) na przestrzeni minionych lat otrzymał sporo nowych funkcjonalności sprawiających, że nie jest to już ta sama, bardzo ograniczona w swoich możliwościach aplikacja mobilna.

spike

Spike — nowa nazwa, nowe możliwości klienta poczty elektronicznej

Pierwsze uruchomienie Spike to rozmowa z botem, który przystosuje aplikację do naszych potrzeb — od ustawienia konta, poprzez sposób wyświetlania zawartości, powiadomień, czy priorytetów. W zależności od naszych preferencji, mamy kilka ciekawych opcji do wyboru. Kategorie pozwolą na szybkie uporządkowanie newsletterów, wiadomości od firm i osób, z którymi wcześniej nie prowadziliśmy korespondencji trafią w odpowiednie miejsca. Bez problemu potrafi formatować pocztę przychodzącą i wyświetlać ją w sposób czytelny i nowoczesny, umożliwia włączenie wbudowanych potwierdzeń otworzenia przesyłanych e-maili, czy tworzenie grup i współdzielonych przestrzeni roboczych. W aplikacji czeka masa dodatkowych ustawień i narzędzi.

Spike oferuje swoje usługi za darmo dla klientów indywidualnych. W tym wariancie mamy nielimitowany dostęp do wielu kont, platform, czy czatów grupowych do 10 osób. Dla osób zainteresowanych rozwiązaniami biznesowymi potrzebna jest subskrypcja. W zależności od wybranego modelu płatności daje on dostęp do dodatkowego konta firmowego i nielimitowanych rozmów grupowych. Miesięczny kosz tok ok. 30 zł miesięcznie lub ok. 22 zł miesięcznie przy jednej, rocznej płatności.

Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Play w wersji uniwersalnej, za darmo.

Ocena autora

Ocena 4+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry