Time Manager — prosty przyrząd do pomiaru efektywności

0

Time Manager -- prosty przyrząd do pomiaru efektywności

Listopad nie zachęca do wzmożonej pracy umysłowej, a wszystko przez aurę, która zachęca właściwie tylko do leżenia pod kocem. Gdyby się uprzeć, to każdy miesiąc może być doskonałą wymówką do odłożenia pracy na później – wiosną i latem jest ciepło, więc nie wypada siedzieć w domu, jesienią i zimą albo jesteśmy chorzy i nie mamy siły, albo zaraźliwa jesienna chandra nie pozwala zabrać się do roboty. No cóż, kiedyś jednak pracować trzeba, a tak naprawdę, o ile nie musicie siedzieć przysłowiowych ośmiu godzin w biurze, wypełnienie wszystkich zadań zajmuje mniej czasu niż nam się zwykle wydaje. Jeśli nie wierzycie to sprawdźcie sami, na przykład mierząc ten czas z pomocą prostej aplikacji.

Niestety ponownie mam problem z nazwą, dlatego mój pierwszy minus leci za brak minimum kreatywności autora, bo aplikacji o tytule (lub z dopiskiem) „Time Manager” jest w sklepie z aplikacjami co najmniej kilka i ze znalezieniem jej sposobem manualnym może być problem. Na szczęście dalej jest już tylko lepiej. Przede wszystkim jest to program, który wymaga od nas niewiele uwagi, dokładnie tyle, ile potrzeba na zanotowanie wydarzenia. Te dodajemy za pomocą ikony „+”. Każde zadanie musi mieć początek i koniec, z uwzględnioną datą i godziną; jeśli zabraknie godziny końcowej, aplikacja automatycznie zarejestruje jedną godzinę długości. Następnie wybieramy (lub na początku – wpisujemy) Subject, czyli kategorię zadania, a dodatkowo możemy również zanotować bardziej szczegółową nazwę wydarzenia. Zarówno kategorii, jak i tytułów zadań może być nieskończenie wiele, możemy zatem popuścić wodze fantazji i każdorazowo wpisywać coś zupełnie innego.

Time Manager -- prosty przyrząd do pomiaru efektywności

W kolejnych zakładkach znajdziemy statystyki w formie wykresów oraz prostych tabel. Mamy tutaj szybki wgląd w naszą efektywność, aplikacja też odgórnie ustawia cel dzienny, czyli przepisowe osiem godzin. Możemy także sprawdzić, jak wyglądają nasze trendy pracowitości, co być może z czasem pokaże, w jakie dni nasza aktywność jest najwyższa – kto wie, może okaże isę to dobrą pomocą przy rozkładaniu sobie pracy w ujęciu tygodniowym?

Time Manager – Daily Time Tracker to minimalistyczna aplikacja do śledzenia naszej efektywności. Nie można pochwalić jej za wielofunkcyjność, ale z pewnością przyda się tym użytkownikom, którzy mają problem z albo z nadmiernym lenistwem, albo… z pracoholizmem. Szybki dostęp do statystyk i raportów, a przede wszystkim łatwe i bezproblemowe dodawanie kolejnych zadań pozwolą na bieżąco śledzić nasze postępy.

Aplikacja aktualnie dostępna jest w sklepie AppStore zupełnie za darmo, poza promocją kosztuje nieco ponad 8 złotych.

Ocena autora

Ocena 4
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry