Żappka z ponad milionem aktywnych użytkowników. W aplikacji szykują się zmiany

1

zappka

Końcówka lutego tego roku to premiera aplikacji mobilnej sieci sklepów Żabka. Pilotażowe wdrożenie nowych rozwiązań było jednak mocno ograniczone. W pełni działająca usługę lojalnościową uruchomiono w maju. Niecałe dwa miesiące później można mówić o sporym sukcesie. Żappka przyciąga nie tylko punktami, które wymienimy na nagrody, ale także spersonalizowanymi promocjami i ofertami specjalnymi. Dziś firma ma powody do radości, gdyż aplikacja osiągnęła spory sukces — w postaci sporej bazy użytkowników.

Jak podają przedstawiciele sieci sklepów Żabka, po oficjalną aplikację mobilną, która jest jednocześnie programem lojalnościowym żappka sięgnęło już milion użytkowników — zarówno na platformie Android, jak i na iOS. Wraz z wdrożeniem w ostatnich miesiącach indywidualnych, zmieniających się w ciągu dnia, promocjach aplikacja ta stała się jeszcze bardziej atrakcyjniejsza dla klientów posiadających aktywne konto.

żappka

Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce,
a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie

— podkreśla Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Milion użytkowników aplikacji żappka. A to dopiero początek

Żappka to nie tylko promocje i przeceny. To przede wszystkim program lojalnościowy. Żappsy, czyli punkty uzyskiwane za każdą wydaną złotówkę, mogą być wymieniane na nagrody. To w głównej mierze produkty spożywcze o dość niewielkiej wartości pieniężnej. Co ciekawe, najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café, który kosztuje 500 żappsów — trzeba przyznać, że to dość dużo, ale co kto lubi :).

Żabka zapowiada, że ponad milion aktywnych użytkowników to dopiero początek i wkrótce w aplikacji pojawią się nowe rozwiązania. Już teraz każdy zarejestrowany w żappce może skorzystać z oferty specjalnej dającej zniżkę na zakup owocowo-warzywnych smoothie marki Foodini. Produkty te są jednocześnie ważnym elementem kampanii marketingowej, która ruszyła w ostatnich tygodniach.

Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Play, a rejestracja w żappce jest bezpłatna i dobrowolna. Więcej informacji oraz regulamin programu znajdziecie na oficjalnych stronach sieci sklepów Żabka.

Do
góry