Wyścig aplikacji zakupowych trwa: żappka wysuwa się na prowadzenie!

0

Pod koniec lutego pisaliśmy o uruchomieniu własnej aplikacji mobilnej przez sieć sklepów Żabka. Na przestrzeni ostatnich tygodni zakończyła się faza testowa narzędzia, które jest już ogólnodostępne dla wszystkich konsumentów posiadających smartfony z systemami iOS i Android. Żabka chwali się, że ich aplikacja jest obecnie najpopularniejszą aplikacją w Polsce. Czy tak jest w rzeczywistości?

Sprawdziłem jak tytuł „najpopularniejsza aplikacja w Polsce” ma się do rzeczywistości. W App Store faktycznie żappka jest obecnie najczęściej pobieraną darmową aplikacją. W Google Play wyprzedza ją jedynie YouTube Music. Patrząc jednak na kategorię „zakupy”, nie da się ukryć, że Rossmann PL i Lidl Plus zostały nieco w tyle.

Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Co oferuje żappka?

Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, promocje na ulubione produkty (np. hot-dog za 1,5 zł. Po upływie dwóch godzin, promocje zmieniane są na nowe oferty. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez algorytmy sztucznej inteligencji.

Dodatkową korzyścią dla użytkowników, znaną już z pierwszej odsłony aplikacji jest program lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty – żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café, popularne napoje czy słodycze.

Dajcie znać, czy korzystacie z żappki i jak aplikacja sprawdza się w praktyce. A może bardziej przypadły wam do gustu smartfonowe programy lojalnościowe Rossmana i Lidla? Piszcie w komentarzach!

Do
góry