Sieć sklepów Żabka udostępnia klientom pilotażową wersję aplikacji żappka!

0

Podczas zakupów w większych sieciach handlowych, coraz cześciej widzę kasjerów skanujących ekrany smartfonów klientów. Mam wrażenie, że trend na plastikowe karty lojalnościowe jest obecnie wypierany przez aplikacje mobilne, które pozwalają skorzystać z przeróżnych benefitów w postaci rabatów lub darmowych produktów. Prym na tym polu wiedzie sieć drogerii Rossman. Ich aplikacja podbiła polskie smartfony o czym pisaliśmy pod koniec 2017 roku. Na horyzoncie pojawiła się kolejna aplikacja, która może osiągnąć podobny sukces. Tym razem, stoi za nią sieć sklepów z segmentu covenience – Żabka.

Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi, jest dostępna w wersji pilotażowej. Dzięki pierwszym doświadczeniom użytkowników, którzy zdecydują się na testy, możliwe będzie jak najlepsze zoptymalizowanie usługi. Za pomocą aplikacji, klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na nagrody.

Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie Żabka.

Mimo że mamy narazie do czynienia z testową wersją aplikacji, jest ona dostępna w Google Play i App Store. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe zdobywamy w zamian za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty. Dodatkowo, Żappka pozwoli na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Otrzymamy też informacje o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android i już teraz można ją pobrać z Google Play oraz App Store. Jak chwali się sieć sklepów w swoim komunikacie prasowym, interfejs żappki stworzyła firma Ueno, która w przeszłości pracowała m.in. dla Ubera, Airbnb oraz Reutersa. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.

Do
góry