Znamy datę debiutu Super Mario Run na iOS-a

0

maxresdefault
Nie należę do grona fanów tej marki, choć oczywiście w nią grywałem. Są jednak takie momenty, że po prostu warto dać się porwać szaleństwu innych dookoła – tak właśnie stało się w dniu zapowiedzi Super Mario Run. Doszło do tego na konferencji Apple, co naturalnie oznacza, że obecnie mówimy tylko o premierze gry na iOS-a.

Nastąpi ona dokładnei 15 grudnia – Super Mario Run kupimy za 9,99 dolara (prawdopodobnie 9,99 euro). Cena wydaje się naprawdę wysoka i pojawiło się już wiele opinii na ten temat. Rzeczywiście – około 10 dolarów/euro, to blisko 50 złotych. Super Mario Run wydaje się być ciekawym pomysłem na niekończącego się runnera, ale nie widzę się w roli osoby wykładającej na ten tytuł aż tyle pieniędzy. Kwota o połowę niższa wydaje się bardziej rozsądna.

Gdy tylko gra będzie dostępna do pobrania, otrzymamy możliwość sprawdzenia każdego z trzech trybów rozgrywki, ale by uzyskać dostęp do całości, przyjdzie nam za to zapłacić. Zasady rozgrywki są bardzo proste – Mario będzie biegł naprzód automatycznie, a do sterowania jakiego zachowaniem będzie potrzebna tylko jedna dłoń. Dotykając ekranu tylko przez chwilę – podskoczymy. Gdy przytrzymamy palec – również podskoczymy, ale wyżej. Nintendo pragnie byśmy grali gdziekolwiek się da.

Bardzo ciekawi mnie kwestia premiery gry na Androida – wciąż brakuje konkretów. Pojawiały się dotychczas informacje na temat późniejszego debiutu Super Mario Run w Google Play, ale czy dojdzie do tego jeszcze w tym roku? Czy Apple zdołało namówić lub „namówić” Nintendo na znaczne odłożenie w czasie wprowadzenia gry na Androida?

Jak na razie skupmy się więc na pewnikach – premiera Supera Mario Run już 15 grudnia.

Do
góry