A jednak! Netflix przetestuje tańsze, mobilne, abonamenty także w Polsce

0

O abonamentach Netflixa skierowanych ku urządzeniom mobilnych jest głośno od… pierwszych plotek na ich temat. Świat z ciekawością obserwuje jak firma stara się dostosować do zmieniającego świata i zaoferować produkt skrojony idealnie pod potrzeby klientów. Testy mobilnego planu mają rozpocząć się w polskim Netflixie już niebawem — najpóźniej do dwudziestego szóstego lutego. A ile przyjdzie nam zapłacić za tańsze plany skrojone z myślą o smartfonach, tabletach i (w zależności od opcji) komputerach?

Od kilku lat proponujemy trzy plany subskrypcji. Wprowadzane właśnie testowo 2 nowe wynikają ze znacznego wzrostu wykorzystania urządzeń mobilnych jako sposobu konsumpcji treści w serwisie Netflix. Nowe plany udostępnimy na stałe, gdy odbiorcy doceniający zwiększoną elastyczność będą z nich korzystać i uznają tę zmianę za pozytywną

— informuje Netflix w wypowiedzi dla AntyWeb.

Podstawowy pakiet mobilny miałby kosztować 24 złote miesięcznie i pozwoli on na dostęp do materiałów SD zarówno na smartfonach jak i tabletach. Odrobinę droższą nowością będzie pakiet Mobile+, który wyceniony został na 38 złotych — ale poza smartfonami i tabletami, wspierane będą także komputery. Ponadto można będzie korzystać z usługi na dwóch urządzeniach jednocześnie. Naturalnie — wspierany też będzie tryb offline, który pozwoli pobrać filmy, seriale i programy z biblioteki do pamięci urządzeń i cieszyć się nimi bez dostępu do sieci.

W świecie „mobile only”, gdzie coraz więcej osób decyduje się na konsumpcję treści na małych ekranach, może to być kusząca opcja. W gruncie rzeczy: nie tak drastycznie tańsza jak wielu się spodziewała, ale wciąż jest to łakomy kąsek. Czy zostanie wprowadzony na stałe do oferty Netflixa — to się dopiero okaże, prawdopodobnie kluczowe będzie zainteresowanie nim w ciągu najbliższych tygodni.

Do
góry