Kolejna polska aplikacja zakupowa przekroczyła próg miliona użytkowników!

0

Aplikacje zakupowe nigdy wcześniej nie cieszyły się tak dużą popularnością. Polacy pokochali kody rabatowe i programy lojalnościowe dostępne z poziomu smartfonów. Mało kto pamięta dziś o plastikowych kartach, którymi jeszcze do niedawna kusiły nas różne sieci sklepów. Teraz, wystarczy wyjąć smartfon, zeskanować kod i cieszyć się promocjami. Kolejna aplikacja popularnej sieciówki odnotowała właśnie spory sukces. CCC buty i torebki (lub w przypadku App Store „shoes & bags”) ma już milion użytkowników.

CCC pochwaliło się swoim sukcesem w najnowszym komunikacie prasowym. Ich aplikacja mobilna zanotowała ponad 1 milion instalacji po 8 miesiącach od uruchomienia usługi. Jak zapowiada popularna sieć sklepów z butami – to dopiero początek mobilnej ekspansji. W 2020 roku planowane jest udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych, na których obecne jest CCC.

Aplikacja CCC powstała z myślą o ułatwieniu zakupów klientom, zwłaszcza tym młodszym, którzy większość transakcji realizują online. Dzięki niej budujemy szeroką społeczność użytkowników i influencerów modowych skupionych wokół naszej marki, którzy płynnie przechodzą ze świata online do kanału offline – sklepów stacjonarnych CCC. Mobilne narzędzie wspiera jeden ze strategicznych celów Grupy CCC – dotarcie do nowych grup klientów i omnichannelowy rozwój sprzedaży. Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności m.in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników. Chcemy wyznaczać trendy na rynku e-commerce. Świetne oceny zarówno użytkowników jak i ekspertów są dla nas najlepszą rekomendacją i bodźcem do dalszego rozwoju” – powiedział dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC Jakub Jasiński.

Aplikacja znajduje się obecnie na listach TOP10 Google Play i App Store w kategorii zakupy. Co ciekawe, korzystają z niej przede wszystkim młodzi ludzie. Ponad połowa zakupów w aplikacji CCC generowana jest przez osoby w wieku 18-34 lat.

CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny dla iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej” – czytamy w dalszej części komunikatu.

Do
góry