Klienci Alior Bank nie potrzebują już oddzielnej aplikacji Autopay

0

Osoby, które regularnie podróżują po polskich autostradach na pewno zwróciły uwagę na to, że w punktach poboru opłat pojawia się coraz więcej bramek, które nie wymagają kontaktu z kasjerem. Nowoczesne rozwiązania pozwalają wykonać automatyczną płatność z poziomu smartfona. Jednym z usługodawców oferujących takie rozwiązanie jest Autopay. Firma właśnie nawiązała współpracę z Alior Bankiem. Co to oznacza w praktyce? Klienci banku nie będą musieli instalować dodatkowej aplikacji Autopay, aby skorzystać z ich usług na autostradach.

Autopay to system automatycznych opłat za przejazdy autostradami. W praktyce skorzystamy z niego na trasie A1 (obsługiwanej przez AmberOne) oraz A4 (na odcinku Katowice-Kraków). Jeśli często tamtędy podróżujecie i jesteście klientami Aliora, na pewno warto zapoznać się z nowym rozwiązaniem.

– W Alior Banku mamy świadomość, że klienci oczekują dziś czegoś więcej niż tylko produktów i usług potrzebnych do zarządzania finansami. Poszukują narzędzi i rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie, a także zaoszczędzą ich czas. Dlatego z myślą o zmieniających się oczekiwaniach naszych klientów, chcemy budować ich pozytywne doświadczenia poprzez rozwijanie nowych funkcji i usług pozafinansowych, które będą dla nich wsparciem na co dzień, w różnych sytuacjach – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku. – Liczymy, że wdrożona właśnie usługa Autopay będzie jedną z odpowiedzi na te oczekiwania, a klienci naszego banku docenią wygodę i bezpieczeństwo, jakie ona zapewnia.

Aby skorzystać z usługi Autopay w aplikacji mobilnej Alior Banku, należy ją aktywować w zakładce Autostrady. Następnie musimy dodać dane pojazdu oraz wskazać konto, z którego ma być pobierana opłata. Aplikacja umożliwia bieżący podgląd historii wszystkich przejazdów i faktur.

 Klienci Alior Banku z poziomu swojej aplikacji bankowej, bez potrzeby instalowania dodatkowych programów, mogą korzystać z elektronicznych płatności na odcinkach autostrad, które obsługują system Autopay. Korzystanie z naszej usługi jest bardzo wygodne i przydatne, do tego trzy razy szybsze niż dokonanie płatności przy tradycyjnej bramce z obsługą manualną. Autopay to całkowicie bezdotykowa i w pełni bezpieczna metoda płatności, co ma niebagatelne znaczenie w obecnej sytuacji pandemii – mówi Miłosz Kurzawski, Członek Zarządu Autopay.

Z Autopay korzysta regularnie już niemal 410 tysięcy użytkowników. 18 procent z nich zarejestrowało się do systemu z poziomu bankowości internetowej lub mobilnej, co oznacza, że współpraca z bankami wydaje się być zasadna.

Do
góry