Rezerwowanie biletów do kina z poziomu aplikacji banku!

0

Mieliście kiedyś w głowie pomysł na połączenie aplikacji banku i narzędzia pozwalającego rezerwować bilety do kina? Muszę przyznać, że nie raz nad głową zapalała mi się żarówka z napisem „powinni zrobić na to apkę”, ale na coś takiego nigdy nie wpadłem. Po namyśle stwierdzam jednak, że takie połączenie może zdać egzamin. Już teraz mogą się o tym przekonać klienci banku Millenium odwiedzający kina sieci Helios.

Rezerwowanie biletów do kina z poziomu stron internetowych towarzyszy nam od lat. Wymaga to jednak uruchomienia odpowiedniej witryny, wprowadzenia naszych danych i w zależności od systemu podania numeru karty kredytowej, BLIKa lub przejścia do strony naszego banku celem wykonania szybkiego przelewu. Niby wygodne, bo nie idziemy do kina w ciemno, nie wiedząc, czy znajdą się dobre miejsca, ale zawsze warto pomarudzić, że proces rezerwacji mógłby być prostszy. Z aplikacją banku Millenium możemy ominąć kilka kroków.

Zgodnie z obietnicami dotyczącymi kierunku rozwoju naszej aplikacji mobilnej, udostępniamy klientom kolejną nie bankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej. Cieszę się, że po raz kolejny, jako pierwszy bank w Polsce, zaproponowaliśmy klientom tak innowacyjne i przydatne rozwiązanie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millenium.

Tak jak pisałem wcześniej, nie wpadłbym na takie połączenie, ale teraz miałbym jeszcze kilka pomysłów na rozszerzenie możliwości moich aplikacji bankowych. Millenium zwróciło uwagę na trend związany z rozszerzaniem usług mobilnych o wartości dodane, które nie są związane z finansami. Santander, PKO, BNP Paribas lub Nest oferują na przykład możliwość kupowania biletów komunikacji miejskiej i płacenia za parkingi. Nie da się ukryć, że aplikacje banków budzą zaufanie i sprawiają, że nie musimy dzielić się danymi naszych kart kredytowych z kolejnymi podmiotami. Obyśmy doczekali się kolejnych usług łączących mobilne bankowanie i płacenie za usługi. Mamy co prawda BLIKa, który wiele ułatwia, ale na pewno warto sprawdzić w praktyce nowe rozwiązania.

Do
góry