Ćwicz pupę z nowym programem z rodziny Runtastic

0

Runtastic-Butt-Trainer-Graphic

Ferie dopiero przed nami, ale zapewne macie już zaplanowane międzysemestralne wyjazdy na narty lub deskę. Warto więc popracować nad formą, póki jeszcze jest czas, żeby po pierwszym dniu szaleństw nie spędzić reszty wyjazdu na kanapie rozmasowując zakwasy. Do wyboru mamy zabawy na świeżym powietrzu (pogoda dopisuje, więc można biegać i jeździć rowerem), miesięczny karnet na siłownię lub sklep z aplikacjami mobilnymi. Skoro na stoku pracujemy głównie dolnymi partiami ciała, to właśnie na nich polecam skupić się najbardziej. Pomoże nam w tym Runtastic Butt Trainer.

Zrzut ekranu 2014-12-18 o 13.38.58

Po instalacji aplikacja poprosi nas o zalogowanie się przez Facebook, Google+ lub o założenie nowego konta. Następnie będziemy musieli wybrać, z jaką wersją treningu chcemy pracować: 3-dniowy z zestawem 32 ćwiczeń, 11-dniowy (51 ćwiczeń) i 22-dniowy (111 ćwiczeń). Oczywiście na początku mamy możliwość wyboru jedynie tej pierwszej opcji, kolejne dostępne są w pełnej wersji płatnej 19,99zł. Kiedy już wybierzemy odpowiedni zestaw, przechodzimy na stronę główną. Na niej znajdziemy informacje o poziomie ćwiczeń (zaczynamy oczywiście od pierwszego) oraz rozpiskę treningu, jaki będziemy wykonywać przez najbliższe kilkanaście minut. Pod obrazkami istnieje możliwość wyboru muzyki do ćwiczeń, jednak gdy chcemy to zrobić, pojawia się informacja, że w tym celu musimy ściągnąć Runtastic Music Player. Ja się nie skusiłam.

Zrzut ekranu 2014-12-18 o 13.38.48

Na samym dole strony głównej znajduje się przycisk „Start training”. Klikamy i dostajemy 12 sekund na przygotowanie się do treningu; po tym czasie pani na ekranie instruuje nas, jak mamy go wykonywać. Pierwszy poziom trwa 12 minut, w tym czasie wykonamy 3 serie czterech ćwiczeń na nogi i pośladki. Między każdą serią dostajemy 20 sekund na odpoczynek. Jeśli nie jesteśmy w stanie wykonać jakiegoś ćwiczenia lub wyjątkowo nam się śpieszy, na dolnym pasku czasu możemy przeskoczyć do kolejnych (pasek podzielony jest na tyle części, ile jest ćwiczeń). Wybierając „Opcje” na górnym pasku, możemy zajrzeć w nasz plan treningowy, rozpisany na 3 poziomy i 22 dni (jak wspomniałam wyżej, drugi i trzeci poziom trzeba dokupić). W ustawieniach mamy też możliwość zaznaczenia opcji codziennego przypomnienia o treningu.

Zrzut ekranu 2014-12-18 o 13.38.38

Runtastic Butt Trainer to nieźle przygotowana aplikacja dla tych, którzy marzą o pięknych pośladkach. Wystarczy poświęcić zaledwie kilkanaście minut dziennie, by na stoku (lub też na balu karnawałowym) pochwalić się pięknymi kształtami. Tytuł posiada prosty, trzykolorowy interfejs i niezwykłą łatwość obsługi. Jednak sam zestaw ćwiczeń to żadna nowość i znaleźć je możemy w innych aplikacjach dostępnych za darmo. Dlatego nie skuszę się na wersję premium, a poza tym zdecydowanie wolę trening na świeżym powietrzu.

Aplikacja dostępna w iTunes i Google Play.

Ocena autora

Ocena 4+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry