Interia uruchamia nowy serwis i aplikację mobilną. Poznajcie DING

0

ding

Moja Gazetka to chyba jedna z najpopularniejszych aplikacji do śledzenia ofert reklamowych najpopularniejszych marketów w Polsce. Narzędzie to jest proste i funkcjonalne. Ale warto czasem sprawdzić, co oferuje konkurencja. Najnowszą propozycję przygotowała Interia. DING to nowy serwis i aplikacja mobilna, w której znajdziecie gazetki promocyjne, rabaty, przeceny i okazje.

Niemal każdy większy sklep ma swoją gazetkę, która każdego tygodnia prezentuje najlepsze oferty na artykuły spożywcze, gospodarcze, czy tekstylia. Ogarnięcie tego wszystkiego jest problematyczne — stos zbędnego papieru zalega w domu, a czasu na przejrzenie wszystkich promocji wiecznie brak. Alternatywą są oficjalne aplikacje sklepów lub aplikacje-agregatory, które z poziomu jednego narzędzia pozwolą na przejrzenie tego, co jest najbardziej interesujące.

Tworząc DINGa położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że z serwis i apka są intuicyjne, przyjemne w obsłudze i pozbawione wad, z którymi codziennie zderzają się użytkownicy usług gazetkowych. Ponadto, nasz nowy serwis i aplikacja oferuje największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w DINGu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne.

— komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.

DING. Nowa aplikacja do śledzenia promocji i gazetek sklepowych

ding

Twórcy aplikacji DING zachęcają do korzystania z niej proponując rozwiązania, których nie znajdziecie w innych tego typu narzędziach. To przede wszystkim możliwość ustawienia powiadomień o nowych i interesujących promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach konkretnych sklepów.

Wyniki badań prowadzonych ostatnio przez Nielsena wyraźnie określiły rolę, jaką gazetki promocyjne pełnią w marketingu dużych sieci handlowych. Potwierdza to fakt, że niezmiennie od wielu lat gazetki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych. DING to nowoczesne narzędzie, pozwalające na jeszcze lepsze wykorzystanie tego potencjału poprzez zwiększenie zasięgu, dostępności i użyteczności gazetek. Tym samym, DING rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie naszej oferty do ich marketingowych potrzeb.

— mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR w Interii.

Aplikacja jest dostępna w Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Źródło: informacje prasowe

Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry