Lodziarnia Good Lood z własną aplikacją — a co w środku?

0

Zdążyliśmy już przywyknąć do tego, że każda marka lubi mieć swoją aplikację mobilną. I choć nie jestem fanem rozmieniania się na drobne, to rozumiem, że dla wielu to po prostu sposób na dodatkową reklamę. Jedni decydują się na stworzenie prostych animacji i mini-gier opakowanych identyfikacją wizualną firmy, inni stawiają na funkcjonalność. Good Lood kroczą tą drugą ścieżką i… postanowili przygotować aplikację, która przyda się miłośnikom przygotowywanych przez nich deserów. No dobrze, to czego można się po niej spodziewać? Sprawdźmy.

Oficjalna aplikacja Good Lood: wszystkie informacje w jednym miejscu

Oficjalna aplikacja Good Lood podzielona została na pięć głównych sekcji. Pierwsza z nich to nowości, w ramach których obsługa informuje nas o wszystkich aktualizacjach i zmianach — od nowych smaków, przez nietypowe godziny otwarcia, na otwarciach nowych punktów i promocjach kończąc. Druga zakładka to smaki — rzecz, której tłumaczyć specjalnie nie trzeba. To właśnie tam można udać się na poszukiwania informacji dotyczących poszczególnych wariantów, a także podejrzeć ich dostępność w poszczególnych punktach. Dalej czekają na nas informacje na temat programu lojalnościowego. Kolejna kategoria to Loodspoty, czyli po prostu mapka z lokalizacją poszczególnych placówek — a na samym końcu czeka profil. Czyli zarządzanie i informacje na temat naszego konta. Takowe może zostać założone ręcznie, albo… możemy skorzystać z naszych Facebookowych danych. Do podstawowych funkcji aplikacji możemy przejść bez logowania — także spokojnie.

Wisienką na torcie jest Good Lood story, czyli krótka historia na temat firmy. To właśnie tam dowiedzieć się można od czego się wszystko zaczęło i jakie cele przyświecają autorom tej inicjatywy.

Aplikacja Good Lood to… po prostu aplikacja firmowa, mająca na celu nie tylko promocję biznesu, ale także zaoferowanie możliwie jak najlepszego doświadczenia wszystkim zadowolonym gościom. Jeżeli wpadacie do nich na desery regularnie — prawdopodobnie Wam się przyda. Jeżeli planujecie zacząć — również. Najświeższe informacje na temat godzin otwarcia czy dostępności wybranych smaków zawsze tam na Was czekają. Aplikacja dostępna jest w App Store oraz na platformie Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Do
góry