Z InPost Fresh zamówisz do domu zakupy spożywcze!

0

W ostatnich latach InPost mocno namieszał na rynku e-commerce, jeśli chodzi o usługi kurierskie. Wiele osób, które kupują w internecie nie wyobraża dziś sobie zamówień bez paczkomatów. Okazuje się, że firma ma apetyt na więcej. InPost razem z MAKRO Polska rozpoczął właśnie testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh.

W opracowaniu i budowaniu aplikacji InPost Fresh firma InPost bazowała na doświadczeniu w tworzeniu i zarządzaniu jedną z najpopularniejszych aplikacji w Polsce, czyli InPost Mobile, która ma już blisko 7 mln aktywnych użytkowników. To właśnie z jej pomocą otwieramy paczkomaty i zarządzamy przesyłkami. Efektem współpracy z MAKRO jest pojawienie się nowego gracza na rynku e-grocery, który ma bardzo duże szanse na szybką i znaczną ekspansję.

– Z naszym najnowszym dzieckiem, aplikacją InPost Fresh – czyli platformą do zamawiania produktów spożywczych – startujemy testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych, a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem MAKRO – najwyższej jakości produktami dostępnymi dotychczas tylko dla gastronomii i biznesu – będą wyjątkową propozycją dla naszych wspólnych klientów. To także w przyszłości możliwość zaistnienia online dla wielu firm działających dotychczas tylko w trybie offline. Mamy bardzo duże doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji mobilnych. Nasza aplikacja InPost Mobile ma już blisko 7 mln użytkowników. Unikalny know-how w zakresie projektowania aplikacji oraz baza klientów będzie wykorzystywana przy budowaniu popularności najnowszego marketplace w Polsce – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

W celu realizacji zamówienia wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh i zarejestrować konto. Już w dniu pierwszego logowania klient może zrobić i otrzymać swoje zakupy. Dostawa może odbyć się nawet w ciągu 60 minut! Aplikacja oferuje obecnie asortyment składający się z ponad 10 tysięcy produktów. Ich dostarczenie może mieć miejsce tego samego lub kolejnego dnia. Wśród asortymentu nie zabrakło m.in. świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Klienci mają do dyspozycji takie formy płatności jak przedpłata (Blik, szybki przelew i karta) oraz płatność przy odbiorze (za pomocą karty lub Blika).

– Partnerstwo MAKRO i InPost, które opiera się na silnych kompetencjach naszej firmy w obszarze najwyższej jakości produktów spożywczych, zaś InPost w dostawie do klienta końcowego – dają podstawę, aby planować szybką i szeroką ekspansję. Klientom oferujemy wysoką jakość dostaw ponad 10 tysięcy produktów. Szczególnie stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów, jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym  liderem. Mamy bardzo szeroki wybór  produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w MAKRO” – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska .

Początkowo dostawy z InPost Fresh będą testowane na terenie Warszawy, w trzech modelach: Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni. W przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, o której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze zgodnie z rekomendacjami producenta, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że produkty zachowają swoją jakość i świeżość.

źródło: InPost

Do
góry