Interia odświeża ekran główny mobilnej odsłony serwisu

0

Interia w tym roku obchodziła 20. rocznicę powstania jednej z najpopularniejszych poczt elektronicznej w Polsce. Przed końcem 2019 r. firmie udało się też wprowadzić na rynek nową aplikację oferującą dostęp do gazetek promocyjnych wielu sklepów w naszym kraju. W tym tygodniu Interia dostarcza kolejną nowość — odświeżoną stronę główną w wersji mobilnej, która jest zapowiedzią kolejnych zmian, jakie czekają portal w najbliższej przyszłości.

Przeglądanie stron na urządzeniach mobilnych nie zawsze jest idealne. O ile spora część portali jest dostosowana do stosunkowo niewielkich ekranów, po których nawigacja odbywa się za pomocą gestów i dotyku, tak niestety wciąż napotkamy strony, które nie do końca radzą sobie z nowoczesnymi technologiami i czytanie umieszczonych na nich treści może sprawiać duże trudności. Takiego problemu nie ma portal Interia — nie oznacza to wcale, że programiści pracujący nad jego interfejsem nic nie robią. Wręcz przeciwnie. Zaprezentowano właśnie odświeżony wygląd strony głównej Interii, która sprawia, że nawigacja po polskim serwisie informacyjnym z wieloma grupami tematycznymi.

Nowa, mobilna odsłona ekranu głównego Interii to przede wszystkim intuicyjna nawigacja, nowe dolne menu kierujące do nowych ekranów — Najnowsze agregującym na bieżąco informacje i newsy z serwisów tematycznych portalu Interia oraz „Pogoda”, w którym znajdziemy prognozę w podziale na 120 godzin i 45 dni. Wprowadzenie dodatkowych ekranów ma usprawnić poruszanie się po portalu.

Rozszerzenie mSG Interii o dwa dodatkowe ekrany jest wśród polskich portali horyzontalnych rozwiązaniem innowacyjnym, a jednocześnie konsekwentnym dopasowaniem produktu zarówno do rynkowego trendu, jak i oczekiwań naszych czytelników.

— mówi Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny portalu Interia.

Jak podaje Interia, użytkownicy portalu są najbardziej zaangażowani spośród tych, którzy korzystają z polskich portali. Wykonują miesięcznie średnio ponad 46 odsłon miesięcznie, podczas W przypadku Wirtualnej Polski liczba ta wynosi poniżej 45 odsłon, dla Onetu – ok. 40, a na Gazeta.pl – zaledwie 24 odsłony.

Interia odświeża ekran główny mobilnej odsłony serwisu

Według Badania Gemius/PBI we wrześniu 2019 roku strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,7 mln realnych użytkowników i 719 mln odsłon.

Zadaniem strony mobilnej jest szybkie dostarczenie informacji w krótkim czasie i to ten cel staramy się realizować. A to dopiero początek zmian, jakie mamy w planach. Kolejne zakładają dalszy rozwój „emki”, zorientowany na użytkowników i ich preferencje. Już teraz możemy zdradzić, że feed „Najnowsze” będziemy rozwijać w kierunku personalizacji treści dla konkretnego użytkownika.

— komentuje Fijałek.

Źródło: informacje prasowe

Do
góry