Zobacz, co zrobić, aby Twoje Instagram Stories wyglądały bardziej PRO!

0

Szukacie sposobu na lepsze Instagram Stories? Chcecie wiedzieć, skąd brać szablony do relacji wideo uszytych na miarę? Zależy wam na poprawieniu jakości treści publikowanych w obrębie sekcji Stories? Obejrzyjcie najnowszy odcinek naszej serii o aplikacjach mobilnych, która ukazuje się na kanale YouTube AntyWebTV.

W Google Play i App Store nie brakuje edytorów do zdjęć i filmów. Jest jednak pewna szczególna grupa aplikacji, którą na pewno docenią osoby, które aktywnie korzystają z Instagrama. Chodzi o tytuły, które stworzono z myślą o sekcji Stories. Jeśli szukacie szybkiego sposobu na dostosowanie swoich multimediów do określonych proporcji i pionowej orientacji Stories, a także estetycznych ramek, szablonów i gotowych animacji w których podmieniamy tylko obrazki lub filmy – ten materiał na pewno może wam się przydać:

Unfold

Zacznijmy od aplikacji Unfold. Z jej pomocą sekcja Stories może w końcu zacząć wyglądać spójnie i profesjonalnie. Mamy tu do dyspozycji szereg różnych szablonów, które uzupełniamy naszymi zdjęciami i opisami. Aplikacja pozwala w wygodny sposób przygotować serię materiałów i zapisać je w formie pojedynczego projektu. Gotowe obrazy na nasze Stories wyeksportujemy bezpośrednio do Instagrama lub zapiszemy jako pliki JPG lub PDF. Jeszcze do niedawna, dodatkowe style i motywy były dostępne w formie pojedynczych pakietów. Teraz, dostęp do przeszło 100 czcionek i motywów umożliwia subskrypcja za którą w skali miesiąca zapłacimy 14 złotych. Wybierając płatność za cały rok z góry cena wyniesie 95 złotych. Na szczęście jest też kilka darmowych szablonów, więc na początek to na pewno wystarczy.

Recenzja Unfold

Impresso

Kolejne narzędzie, które pozwala przygotować atrakcyjne i spójne Stories to Impresso. Tutaj, oprócz szablonów pozwalających ładnie zaprezentować zdjęcia, mamy też narzędzia pozwalające odpowiednio obrobić filmy lub dodać do fotografii animacje z napisami. Impresso na pewno sprawdzi się wśród marketerów lub osób działających ecommerce. Za pomocą Impresso możemy w ciągu kilku minut przygotować profesjonalnie wyglądającą reklamę na Stories. W przypadku Impresso również mamy do czynienia z abonamentem odblokowującym dostęp do większej liczby szablonów. Nie jest on jednak tani. 48 złotych w skali miesiąca to już raczej wydatek, który będzie do zaakceptowania tylko w przypadku większych influencerów lub agencji prowadzących konta marek. Osoby, które prowadzą swoje Stories na prywatnych profilach i nie chcą płacić za subskrypcję spokojnie znajdą coś dla siebie wśród kilkunastu darmowych szablonów dla zdjęć i filmów.

Recenzja Impresso

SCRL

SCRL to narzędzie bez którego na pewno obejdą się przeciętni użytkownicy Stories, którzy od czasu do czasu publikują w ten sposób swoje zdjęcia, ale nie mają zapędów do spamowania. Co innego osoby, które planują publikacje i umieszczają na platformie po kilkanaście Stories dziennie. SCRL to narzędzie, które pozwoli szybko i wygodnie przyciąć zdjęcia do rozmiarów Stories. W ten sposób, przygotowując jednego dnia posty na cały tydzień, możemy zaoszczędzić czas potrzebny do rozciągania fotek do odpowiednich wymiarów. SCRL oferuje również gotowe szablony podobne do tych z Unfold.

Recenzja SCRL

mojo

Jeszcze jednym sposobem na przygotowanie atrakcyjnych stories w formie krótkich filmów lub animacji jest aplikacja mojo. Tu również mamy do dyspozycji szablony, które w prosty sposób uzupełniamy o zdjęcia i tekst. Kilka kliknięc wystarczy, aby stworzyć atrakcyjny i profesjonalnie wyglądający materiał. Niestety – podobnie jak w przypadku Impresso – abonament umożliwiający dostęp do wszystkich zasobów narzędzia nie jest tani. To 45 złotych w skali miesiąca lub 183 złote przy rocznej opłacie z góry. Wtedy cena spada do 15 zł za miesiąc, ale nie każdy chce jednorazowo wydawać 200zł. Warto jednak śledzić apliakcję, bo co tydzień mamy do dyspozycji nowy darmowy szablon. Mojo można więc kreatywnie wykorzystać nawet wtedy, gdy nie wydamy ani złotówki.

Recenzja mojo

Do
góry