Na Księżyc i z powrotem. I tak 8 razy. Lime podsumowuje rok działalności w Polsce

0

Hulajnogi szturmem wdarły się do naszych miast. Jednych cieszą, drugich irytują, a włodarze nie nadążają z dostosowaniem lokalnych przepisów do zmieniającego się rynku. Nie da się jednak ukryć, że w ostatnich miesiącach nowy, miejski środek transportu, cieszy się rosnącą popularnością, a kolejni dostawcy prześcigają się w oferowaniu użytkownikom lepszej oferty, która zachęci do skorzystania z ich jednośladów i aplikacji mobilnej. Jednym z najważniejszych graczy na tym rynku jest Lime, które podsumowuje rok działalności w Polsce.

Lime w połowie września ogłosiło przekroczenie 100 milionów przejazdów wykonanych na hulajnogach wypożyczonych za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na iOS i Androida. Odległość, jaką pokonali jej użytkownicy pozwoliłaby na okrążenie Ziemi ponad 4 tysiące razy. A jak to wypada na polskim rynku? W tym przypadku również posłużono się ciekawymi obliczeniami. Po roku działalności w Polsce Lime i zmierzeniu dystansu przebytego przez użytkowników aplikacji we Wrocławiu, Warszawie i Poznaniu okazało się, że wyniósł on siedemnastokrotnie więcej niż odległość dzieląca Ziemię i Księżyc, pozwoliłby na okrążenie Polski 1895 razy, a łączny czas wypożyczenia hulajnóg to około 90 lat.

Rok działalności Lime w Polsce. Hulajnogi cieszą się stale rosnącą popularnością

lime

Dane Lime wskazują, że 84 procent wszystkich użytkowników to mieszkańcy miast, którzy korzystają z hulajnóg każdego dnia. Pozostałe 16 procent to turyści, którzy zwiedzają miasta, w których działa usług. Hulajnogi najczęściej są wypożyczane w soboty i służą przede wszystkim do dotarcia do centrum miasta, jego zabytkowych części, a także do centrów handlowych. Średni wiek użytkownika w Polsce wynosi 31 lat, natomiast najstarszy reprezentant tej grupy ma 78 lat. Popularność hulajnóg Lime w Polsce jest zbliżona wśród kobiet i mężczyzn — pierwsza grupa stanowi 46,5 procent użytkowników, a druga 53,5 procent.

Ostatni rok był dla nas niezwykle intensywny, ale również bardzo udany. Postawiliśmy przed sobą ambitny cel wprowadzenia naszych usług w trzech miastach w Polsce, co zostało zrealizowane z sukcesem. Od tego czasu hulajnogi Lime na stałe wpisały się w krajobraz polskich miast i zyskały dużą popularność wśród użytkowników. Dane wskazują, że najbardziej aktywny z nich skorzystał z naszych hulajnóg aż 734 razy. Ogromnym sukcesem jest dla nas też to, jak wiele się przez ten rok nauczyliśmy – z operacyjnego punktu widzenia, ale przede wszystkim w zakresie lepszego zrozumienia potrzeb mieszkańców polskich miast oraz lokalnych władz i interesariuszy. Z ciekawością przyglądamy się dalszemu rozwojowi sektora mikromobilności i cieszymy się, że jesteśmy jego częścią.

— podsumowuje Paulina Mróz, Dyrektor Lime w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Źródło: informacje prasowe

Do
góry