Mój Carrefour z nową aplikacją na iOS. Wszystkie korzyści w jednym miejscu

0

Nie da się ukryć, że życie bez smartfona w dzisiejszych czasach byłoby znacznie trudniejsze. Wszystko mamy na wyciągnięcie ręki — wiadomości, e-maile, najważniejsze informacje z kraju i ze świata, dostęp do sieci społecznościowych. Potencjał drzemiący w aplikacjach mobilnych już dawno dojrzały sklepy — zarówno hiper- i supermarkety, które dostarczają swoim klientom oferty wprost na ich smartfony. Carrefour właśnie zaktualizował swoją aplikację na iOS by była jeszcze wygodniejsza i oferowała dużo więcej.

Aplikacja Mój Carrefour dostępna jest już od kilku lat — zarówno na iOS, jak i Androida. Najnowsza oferta handlowa, gazetki promocyjne, kupony, informacje o sklepach, czy konta z kartami lojalnościowymi umożliwiającymi zbieranie punktów i wymienianie ich na nagrody. Każda kolejna aktualizacja wprowadzała dodatkowe rozwiązania ułatwiające klientom tej sieci zakupy. Jednak muszą przyznać, że wygląd jej odbiegał do tego, z czym mamy na co dzień do czynienia — przynajmniej w wersji na iOS. Aplikacja była brzydka, mało czytelna, a przez to uciążliwa w nawigowaniu. Na szczęście to się zmienia wraz z nową aktualizacją, która jest gotowa do pobrania w App Store.

Mój Carrefour — nowa wersja aplikacji już dostępna na iOS

Nowa aplikacja Mój Carrefour to przede wszystkim nowy wygląd. Interfejs został opracowany w dużo czytelniejszy sposób, a to przekłada się na konkretne kategorie. Przejrzysta prezentacja ofert, możliwość wyboru dwóch ulubionych sklepów, opcja dostosowania pozwala ułożyć stronę tak jak chce tego użytkowników. Zmiany dotknęły także same kupony. Te zostały ułożone w stosy z możliwością ich przewijania w bok. Nie zabrakło jednak możliwości ich sortowania i wyświetlania według ulubionych kategorii. W tej zakładce pojawiają się także spersonalizowane oferty przygotowywane z myślą o konkretnych użytkownikach posiadających konto i kartę lojalnościową sieci. Nowe menu pozwala na szybki dostęp do najważniejszych zasobów aplikacji wraz z możliwością ustawienia własnych powiadomień. Zmiany zaszły także w wyświetlaniu gazetek promocyjnych. Te są czytelniejsze i wygodniejsze w nawigowaniu.

Wersja na Androida również otrzymała aktualizację — choć jej wygląd zmienił się jakiś czas temu. Tu skupiono się przede wszystkim na naprawie znalezionych wcześniej błędów, czy poprawie działania aplikacji w obrębie kuponów. Tu pojawiły się logotypy sklepów, w których obowiązują promocje, dodano nowe menu ułatwiające nawigację, czy pojawiające się podpowiedzi dotyczące konkretnych ofert.

Aktualizacja jest dostępna w App Store i Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo

Do
góry