mPay wspiera akcje charytatywne. Użytkownicy mogą kupować cyfrowe cegiełki

0

mpay charytatywnie

W tym tygodniu mPay po raz drugi gości na łamach AntyApps. Wczoraj informowaliśmy Was, że aplikacja szykuje się do wprowadzenia płatnej subskrypcji oferującej dodatkowe funkcjonalności i blokującej wyświetlanie reklam. Dziś o popularnym narzędziu piszemy z nieco innej perspektywy i w nieco innym kontekście. mPay dołączył do akcji charytatywnej „Polowanie na Smoka”, której celem jest zebranie funduszy dla częstochowskiego hospicjum.

Akcją charytatywną, w którą aktywnie angażuje się mPay jest Polowanie na Smoka. przedsięwzięcie powstało z myślą o wsparciu hospicjum dziecięcego prowadzonego przez Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej. Jednym z jego etapów była niecodzienna podróż na rowerach miejskich, w jaką pod koniec sierpnia udała się grupa zaprzyjaźnionych rowerzystów. Aby zachęcić sponsorów do przekazywania datków na hospicjum, przemierzyli 150-kilometrową trasę z Częstochowy pod pomnik Smoka Wawelskiego w Krakowie. Jednocześnie znane i lubiane osoby życia publicznego tworzą rysunki, rzeźby i prace graficzne, których motywem przewodnim są smoki. Prace te trafią na specjalną aukcję, a zgromadzone środki mają być w całości przekazane na rzecz podopiecznych częstochowskiego hospicjum.

mpay charytatywnie

mPay czynnie wspiera akcje charytatywne i zaprasza użytkowników do zakupu specjalnych cegiełek

Teraz do akcji dołącza mPay, które umożliwia wsparcie poprzez zakup specjalnych cegiełek Cegiełki te zakupicie odwiedzając nową kategorię, która pojawiła się na ekranie głównym. W mPay Charytatywnie dostępne są trzy warianty cenowe — 10, 20 i 50 zł. Całkowita wartość każdej kupionej cegiełki zostanie przekazana na rzecz Podopiecznych Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej. Cegiełki z unikatowym numerem wysłane zostaną natychmiast na adres email podany podczas rejestracji. Można za nie płacić środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce, kartami płatniczymi lub przy użyciu mVoucherów, które w aplikacji mobilnej w wersji na Androida pojawiły się pod koniec wakacji.

Nasza aplikacja ułatwia codzienne płatności, ale może być też praktycznym narzędziem wspierania szlachetnych inicjatyw społecznych. Dlatego z radością odpowiedzieliśmy na apel organizatorów „Polowania na Smoka”. To mądra i potrzebna akcja, w pełni skoncentrowana na poprawie jakości życia ciężko chorych dzieci.
— mówi Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay S.A.

Źródło: informacje prasowe

Do
góry