Twoje jedno kliknięcie w aplikacji OLX pomoże nakarmić psy ze schroniska!

0

Nie wszyscy mamy możliwość finansowego wspierania potrzebujących. Nie znaczy to jednak, że bez pieniędzy nie da się pomagać. Korporacje i firmy często angażują się w akcje internetowe gdzie pojedyncze kliknięcia ludzi stają się walutą, która później zostanie przeliczona na złotówki i przekazana na odpowiedni cel. Jedyne co musimy zrobić to założyć konto na jakieś platformie, albo kliknąć odpowiedni link. Kosztuje to jedynie kilka sekund naszego czasu a działa niemal tak samo jak wrzucanie pieniędzy do puszki lub robienie przelewu. Tym razem, do udziału w podobnej akcji zachęca nas OLX, który zobowiązał się nakarmić bezpańskie psy mieszkające w Puławach i Włocławku.

Akcja odbywa się już 11 raz. Tym razem OLX przekaże karmę dla 60 psów, po 30 z każdego schroniska, które zostało wytypowane do udziału w zbiórce. Co ciekawe, pomoc możliwa jest jedynie z poziomu urządzeń mobilnych. Pomóc może każdy, kto zagłosuje na dane zwierzę poprzez kliknięcie w link przedstawiający kość. Stosowne odnośniki znajdziemy w aplikacji na iOS i Android a także w mobilnej wersji serwisu OLX. Powoduje to stopniowe wypełnianie kości kolorem odmiennym od tła. Całkowite wypełnienie kości kolorem wymaga 5 tysięcy kliknięć użytkowników. Zapełniona kość to gwarancja dostarczenia karmy dla danego psiaka.

Akcja trwa do 20 grudnia a my możemy kliknąć w link raz na dobę. Każda osoba, która zdecyduje się na pomoc ma więc jeszcze 7 kliknięć do wykorzystania. Jeśli macie ochotę pomóc psom, polecam zmienić stronę startową na najbliższy tydzień. Dzięki temu nie zapomnicie o codziennym klikaniu w kości. Na poniższej stronie internetowej znajdziecie regulamin akcji i wszystkie niezbędne instrukcje:

Po zakończeniu akcji OLX sfinansuje zakup pożywienia dla zwierząt, którym udało się zdobyć 5 tysięcy kliknięć. Każdy psiak dostanie 20 kilogramów karmy. Ten wyścig klików nie brzmi może najlepiej, ale wierzę, że realizacja celu nie będzie tu najważniejsza. Nawet jeśli coś pójdzie nie tak i liczba kliknięć będzie za mała, wierzę, że OLX stanie na wysokości zadania i wesprze wszystkie 60 psów, niezależnie od tego jaki raport o zasięgach dostarczy dział marketingu. To kampania wizerunkowa na którą przygotowano odpowiedni budżet. OLX może wypaść tylko lepiej jeśli przekaże pieniądze bez osiągnięcia celu w swoich tabelach. Tak czy inaczej, zachęcam do klikania w kości ;)

Do
góry