Aplikacja PeoPay debiutuje w nowej odsłonie

0

Jeszcze do niedawna mobilna bankowość budziła w użytkownikach niepewność i obawy związane z bezpieczeństwem. Nie zdążyliśmy się obejrzeć, a korzystanie z aplikacji banków stało się czymś tak naturalnym, jak płatności zbliżeniowe. Banki cały czas aktualizują zestawy usług dostępnych z poziomu smartfonów i rywalizują o klienta oferując coraz wygodniejsze rozwiązania. Dziś dotarły do nas informacje o aktualizacji, której doczekała się platforma PeoPay. Jeśli korzystacie z usług Pekao S.A. warto sprawdzić, jakie nowości przygotował dla was bank.

Pierwsi klienci Banku Pekao mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji PeoPay. Zmieniono jej wygląd, a użytkownicy w jednym miejscu mają dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów. Jak informuje bank w swoim komunikacie prasowym, nie zabrakło też uproszczeń i bardziej intuicyjnych rozwiązań.

Nowa, udostępniona właśnie klientom wersja PeoPay jest jedną z najnowocześniejszych tego typu aplikacji dostępnych na rynku. Jej poprzednie wersje cieszyły się dużą popularnością wśród naszych klientów, a teraz jest jeszcze bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Liczymy, że nowy, czerwony PeoPay przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym użytkownikom – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

PeoPay jest udostępniany klientom stopniowo. Do końca maja będą mogli z niej korzystać wszyscy. Klienci zobaczą zmiany w aplikacji po wejściu w jej nową wersję. W nowym PeoPay użytkownicy sprawdzą stan konta jeszcze przed zalogowaniem, a po wejściu w aplikację uzyskają dostęp do wszystkich posiadanych produktów oraz usług oferowanych przez bank. Nowa wersja bankowości mobilnej Pekao to także odświeżony wygląd historii operacji wraz z analizą finansową, która ułatwi klientom kontrolę wydatków. Użytkownicy będą mogli także w prosty sposób skontaktować się z doradcą już z poziomu strony głównej, a dostęp do kodu BLIK będzie jeszcze łatwiejszy niż dotychczas.

Nowa aplikacja PeoPay umożliwia również zakładanie konta na selfie zarówno klientom indywidualnym, jak i firmowym. Ponadto, posiadacze kilku rachunków w Pekao mają teraz możliwość przełączać się między swoimi kontami i zarządzać nimi z poziomu jednej aplikacji. W PeoPay w szybki sposób można zlecić przelew na dowolny rachunek, dokonać wszystkich niezbędnych płatności, doładować środki w telefonicznym abonamencie pre-paid, zapłacić zbliżeniowo telefonem, a także założyć lokatę.

Z aplikacji PeoPay korzysta ponad 1,7 mln aktywnych użytkowników. Tylko w I kwartale 2020 roku zainstalowało ją aż 130 tys. osób. Ponad 25 proc. klientów banku używa PeoPay do codziennego bankowania.

Do
góry