Antyapps

Interia startuje z nową aplikacją pogodową

Antyapps
Interia startuje z nową aplikacją pogodową
0

Aplikacje pogodowe to dla mnie swojego rodzaju fenomen. Niby wszystkie służą nam do tego samego - sprawdzić, czy nie będzie padać i jak ciepło ubrać się w danym dniu. Okazuje się jednak, że w 2021 roku wciąż powstają nowe aplikacje pogodowe i drobne niuanse lub usprawnienia nadal mogą sprawić, ż...

Aplikacje pogodowe to dla mnie swojego rodzaju fenomen. Niby wszystkie służą nam do tego samego - sprawdzić, czy nie będzie padać i jak ciepło ubrać się w danym dniu. Okazuje się jednak, że w 2021 roku wciąż powstają nowe aplikacje pogodowe i drobne niuanse lub usprawnienia nadal mogą sprawić, że jakiś tytuł bardziej spodoba nam się od innego. Jeśli szukacie powiewu świeżości lub nie macie jeszcze ulubionej mobilnej "pogodynki" oto kolejna propozycja. Tym razem od Interii, która w ostatnich latach cały czas dopracowuje mobilne tytuły bazujące na danych z popularnego portalu internetowego.

Jak dowiadujemy się z komunikatu prasowego, serwis Pogoda Interia to od lat największy polski serwis pogodowy. W czerwcu jego prognozom zaufało ponad 7 mln realnych użytkowników, którzy łącznie wygenerowali ponad 77 mln odsłon. Od teraz fani serwisu mogą korzystać z aplikacji Pogoda Interia - narzędzia z kompleksowymi wskaźnikami meteorologicznymi.

W naszych działaniach promocyjnych wykorzystujemy potencjał całej Grupy Polsat Plus. Dotyczy to również Interii i jej usług czy produktów – obecnie startujemy z kampanią promującą nową aplikację Pogoda Interia, a jej główną bohaterką jest Wiktoria Gąsiewska, znana aktorka i influencerka, związana z Telewizją Polsat. Innym przykładem podobnych działań marketingowych w ramach naszej Grupy jest udział Wilfredo Leona, związanego z siecią Plus, również w promocji Interii – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus.

Aplikacja zawiera wszystkie podstawowe funkcje serwisu takie, jak prognoza aktualizowana co 30 min dla 3 milionów miejscowości w Polsce i na świecie.   Dodatkowo daje więcej możliwości i udostępnia zdecydowanie więcej wskaźników. Informuje o wpływie pogody na zdrowie (alergie, przeziębienie, migrenę, ból zatok i ból artretyczny), oraz codzienne życie (bieganie, wędkowanie, jazdę autem, pracę w ogródku). Energooszczędny tryb „dark mode” pozytywnie wpływa na wzrok i ułatwia korzystanie z prognozy pogody po zmroku. Kolejną istotną nowością jest minutowa prognoza opadów.

Wygodne i użyteczne narzędzia dostarczające rzetelnych informacji i wysokiej jakości rozrywki to od lat znaki firmowe Interii. Sukces i popularność naszego serwisu pogodowego wykorzystaliśmy przy tworzeniu nowej aplikacji, która dzięki kompleksowym i aktualizowanym na bieżąco danym sprawdzi się idealnie zarówno podczas wakacji, jak i na co dzień – mówi Filip Lenart, dyrektor Marketingu i PR w Grupie Interia.

Co istotne, aplikacja działa w trybie online i offline. Spełni więc oczekiwania użytkowników, którzy przebywają w miejscach, w których są odczuwalne problemy z zasięgiem m.in. na górskich szlakach. Dzięki współpracy z Airly, narzędzie przekazuje także dane o stanie powietrza na najbliższą dobę.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu