Przejazdy iTaxi jeszcze bezpieczniejsze, dzięki nowym procedurom bezpieczeństwa

0

W obliczu niebezpieczeństwa jakie stanowi epidemia koronawirusa, firmy przewozowe robią co tylko w ich mocy, by zwiększyć środki bezpieczeństwa. Kilka dni temu pisaliśmy o pierwszych zmianach w iTaxi, a teraz firma informuje o kolejnych procedurach.

Do naszych głównych ośrodków dystrybucji przekazaliśmy przegrody ochronne oraz płyny do dezynfekcji rąk i pojazdów. Mogą się w nie wyposażać wszyscy zainteresowani Kierowcy współpracujący w ramach oznakowanej floty iTaxi. Kierowcom realizującym przesyłki specjalne i zakupy udostępniamy ponadto rękawiczki ochronne i maseczki jednorazowe.

Do naszej aplikacji wprowadziliśmy w ramach funkcji “Więcej opcji” filtr “Przegroda ochronna” dający możliwość zamówienia kursu pojazdem wyposażonym w przegrodę ochronną.

Dysponujemy własnymi ozonatorami, które bezpłatnie udostępniamy w głównych aglomeracjach działania iTaxi Kierowcom współpracującym w ramach oznakowanej floty iTaxi.

— czytamy w oficjalnej wiadomości od firmy. Na tym jednak jeszcze nie koniec, bowiem kierowcy współpracujący z iTaxi muszą teraz przestrzegać specjalnych procedur:

1. Przed kursem Kierowca może zapytać Pasażera czy nie ma gorączki. W przypadku wątpliwości może zaproponować bezdotykowy pomiar temperatury.

2. Pomiędzy Kierowcą a Pasażerem montujemy specjalne przegrody ochronne, które mają zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa.

3. Zalecamy Kierowcom i Pasażerom unikać dotykania przegrody ochronnej, klamek, oparć i innych elementów wewnątrz samochodu dłońmi, o ile to nie jest konieczne.

4. Prosimy Klientów o rozliczenia bezdotykowe za pomocą karty lub poprzez aplikację, by ograniczyć do minimum konieczność bezpośredniego kontaktu.

5. Kierowca jest zobowiązany do dezynfekcji klamek i innych najczęściej dotykanych elementów oraz możliwie jak najczęstszej dezynfekcji powierzchni oraz ozonowania wnętrza pojazdu.

6. Kierowca, w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa, otwiera Pasażerowi drzwi auta zarówno przy wsiadaniu, jak i wysiadaniu z auta.

7. Kierowca proponuje również dezynfekcję rąk każdemu Pasażerowi.

W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki te mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe.

Jestem pełen podziwu jak sprawnie firmie udało się wdrożyć te wszystkie zmiany — i naprawdę ten widok mnie… cieszy. Bowiem dba się nie tylko o bezpieczeństwo i higienę kierowców, ale także pasażerów. Wilk syty i owca cała — a w efekcie, miejmy nadzieję, wszyscy zdrowi i bez dodatkowych zmartwień.

Do
góry