Train Taxi to najpopularniejsza łamigłówka na iOS i Androida

2

train taxi

Trzeba przyznać, że w natłoku gier i aplikacji dostępnych na Androida i iOS wybicie się na szczyt nie jest wcale takie proste. Wielu twórców, mimo przygotowania fantastycznego tytułu, nigdy nie trafi na najwyższe podium, a co za tym idzie — ich produkt, nad którym pracowali długie miesiące, a nawet lata przepadnie przyćmiony przez gry, które w głównej mierze nie oferują zbyt ciekawej rozgrywki. Są jednak czasem wyjątki od tej reguły wykorzystujące ciekawy pomysł na grę będącą z pozoru zwykłą grą logiczną. Tak też jest w przypadku Train Taxi, które znienacka zaatakowało szczyty list popularności w App Store i Google Play. I wydawało się, że będzie to gra idealna — niestety, rzeczywistość jest nieco inna.

train taxi

Dobrze wypromowana gra ciągnie za sobą bardzo długi łańcuszek. Pozycja lidera na liście najpopularniejszych gier logicznych robi swoje — przyciąga kolejne tysiące graczy z całego świata. Train Taxi, w wersji na Androida pochwalić się już może ponad 10 milionami pobrań w mniej niż miesiąc. Na iOS też radzi sobie bardzo dobrze. Skąd sukces? Wystarczyło ciekawe podejście do tematu gry logicznej i wykorzystanie pociągów w mechanice przypominającej nieco klasycznego węża. Plansza to tory po których porusza się pociąg, a naszym jedynym zadaniem jest zabranie wszystkich pasażerów znajdujących się na mapie. Z pozoru proste poziomy z czasem robią się bardzo skomplikowane i wybranie odpowiedniej drogi, w której nie zderzymy się sami ze sobą, będzie bardzo kłopotliwe.

train taxi

Train Taxi zdobywa szczyty list popularności. Czy słusznie?

Największym problemem Train Taxi jest namnożenie reklam na jednym, małym ekranie. Oprócz zachęcania do sięgnięcia po inne gry studia …, ciągle zasypywani jesteśmy banerami, czy przerywnikami w postaci kilkunastu sekundowych klipów, których nijak nie można pominąć. Twórcy wpadli na genialny pomysł umieszczenia treści sponsorowanych w każdym, nieużywanym elemencie interfejsu graficznego. Rozwiązaniem może być skorzystanie z opcji płatności wewnątrz gry, która wyłączyć powinna wszystkie widoczne na ekranie reklamy. Za No Ads w wersji na iOS, jak i Androida zapłacicie 13,99 zł. Nie jest to wygórowana cena i dla osób, dla których nadmiar treści reklamowych jest nie do zniesienia, a spodobała im się rozgrywka w Train Taxi, jest to opcja godna przemyślenia.

Gra jest dostępna w App Store i Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Ocena autora

Ocena 3+
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry