Nowe funkcje w aplikacji żappka

0

zappka

Na początku wakacji pisaliśmy o tym, że nowa aplikacja sieci sklepów Żabka przekroczyła próg miliona aktywnych użytkowników. Wspominaliśmy wówczas, że osoby korzystające z żappki mogą liczyć na nowe rodzaje promocji i rabatów. Okazuje się, że zmiany pojawiły się również w samym interfejsie aplikacji. Właśnie dotarły do nas informacje o tym, że żappka doczekała się dwóch nowych funkcji.

Aplikacja sieci sklepów Żabka oferuje indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, promocje na ulubione produkty (np. hot-dog za 1,5 zł. Po upływie dwóch godzin, promocje zmieniane są na nowe oferty. Dodatkową korzyścią dla użytkowników jest program lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty – żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café, popularne napoje czy słodycze. Co ciekawe, najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café, który kosztuje 500 żappsów.

Historia żappsów

Jedną z nowości, które znajdziemy w aplikacji zaktualizowanej do wersji 1.6 jest sekcja w której możemy sprawdzić jak wyglądała historia punktów, które zdobyliśmy w ramach programu lojalnościowego. Oprócz wskaźnika „dostępne żappsy”, który powie nam jak wygląda nasz aktualny „stan konta” możemy również sprawdzić ile punktów zdobyliśmy od początku naszej aktywności w ramach aplikacji oraz za co były one przydzielane w przeszłości. Nowa sekcja umożliwi również sprawdzenie informacji o tym, na co wydawaliśmy żappsy.

Widget kodu kreskowego

Jeśli chodzi o drugą nowość, którą przygotowali dla nas twórcy żappki, po raz kolejny muszę przyczepić się do osób odpowiedzialnych za marketing. W mailingu pojawił się mockup przedstawiający iPhona z widgetem na ekranie głównym. O widget prosiło podobno wielu użytkowników i warto pochwalić twórców aplikacji za jego wprowadzenie. Problem polega na tym, że system iOS nie pozwala niestety na dodanie widgetu na ekranie głównym. Działa to tylko na Androidzie. Użytkownicy iPhonów znajdą podręczny kod kreskowy dopiero w sekcji widgety.

To nie pierwszy raz kiedy trafiam na grafikę przedstawiającą modnego i dobrze wyglądającego iPhona oraz nieistniejące usługi uwiecznione na jego ekranie. Raz jeszcze apeluję do marketerów zatwierdzających takie obrazki – za rozpoznawalnym modelem smartfona z nadgryzionym jabłkiem idzie również system od Apple, który nie zawsze oferuje te same rozwiązania co Android.

Do
góry