Jeżeli Instagram to wprowadzi, to ja uciekam. Już teraz pożera mi zbyt wiele czasu

0

Instagram rośnie w siłę — i zmiany które tam zachodzą z dnia na dzień często są naprawdę potrzebne. Nie da się jednak ukryć, że wiele z nich jest zrobionych, eee, dość na wyrost. Nie jest prawdą, że ludzie nie lubią dodawanych przez administrację funkcji — wręcz przeciwnie, chętnie z nich korzystają. Ale nieustanny rozrost platformy sprawia, że pożera mi ona dziennie coraz więcej czasu. I jeżeli faktycznie Instagram postawi na wideo w formie, o której mowa w jednym z najświeższych artykułów The Wall Street Journal, to chyba będzie to dla mnie odrobina za dużo. Szczególnie w kwestii produktywności.

Instagram z materiałami wideo trwającymi… do godziny

Pomysł kuriozalny, ale wcale nie jest niewykonalny — i patrząc na to, jak nieprzewidywalne są wprowadzane tam na przestrzeni ostatnich dwóch lat zmiany, wcale by mnie nie zdziwił. Rzekomo mielibyśmy opcję udostępniania na platformie materiałów wideo, które mogłyby trwać nawet godzinę. Godzinę, to dłużej niż standardowy odcinek serialu. Patrząc jednak na to, że facebookowe widea radzą sobie znacznie gorzej niż można byłoby to oczekiwać po platformie z takimi zasięgami, próba przeniesienia ich na Instagram wydaje się być krokiem dość rozsądnym. Problem polega jednak na tym, że nie mam pojęcia jak platforma która wciąż kojarzona jest jednak z udostępnianiem zdjęć w internecie, miałaby konkurować… na przykład z YouTube?

Przewagą miałaby tutaj być kwestia skupienia się na materiałach pionowych — można więc podejrzewać, że w grę wchodzą głównie Relacje, chociaż kto ich tam wie. Może twórcy szykują jakiś odtwarzacz, który nawet na liście wpisów będzie można uruchomić w widoku pełnoekranowym?

Póki co do doniesień ze strony The Wall Street Journal podchodzę dość ostrożnie, ale jeżeli te się potwierdzą i faktycznie doczekamy się tam godzinnych wideo — to będzie rewolucja, która kompletnie ma szansę zmienić dotychczasowy charakter serwisu, który i tak z każdym kwartałem rozrasta się w co najmniej kilku kierunkach — od relacji i tamtejszych streamów na żywo, przez coraz więcej formatów zdjęć i wideo w samych postach, na coraz większym skupieniu się na rozwijaniu tamtejszego komunikatora końćząc.

Źródło

Do
góry