Airmail z kolejnymi nowościami dla posiadaczy subskrypcji Premium

0

Airmail

Airmail po zmianie na formułę abonamentu stara się jak może i z każdą kolejną aktualizacją wprowadza ciekawe rozwiązania. Co prawda te są zarezerwowane wyłącznie dla użytkowników wersji premium, ale twórcy muszą w jakiś sposób zachęcić do ponownego skorzystania z ich aplikacji. Czy Airmail ma jeszcze szansę na odzyskanie swojej pozycji na rynku klientów poczty elektronicznej? Mam nadzieję, że tak — w końcu z Airmail sam korzystam niemal codziennie — zarówno na komputerze, jak i smartfonie. W App Store pojawiła się kolejna aktualizacja wprowadzająca ciekawe narzędzia.

W tym roku jedna z moich aplikacji do obsługi poczty elektronicznej postanowiła wywołać spore kontrowersje. Airmail zmienił całkowicie sposób monetyzacji rezygnując z w pełni płatnej aplikacji na rzecz rocznej subskrypcji — zabieg ten spotkał się z falą krytyki. Głównie osób, które za narzędzie zapłaciły dość sporo, a postawione zostały pod ścianą — albo zdecydują się na abonament, albo nie skorzystają z najważniejszych funkcjonalności.

Krytyka, z jaką spotkało się studio Bloop wymusiła wycofanie się z części zmian uderzających w dotychczasowych użytkowników. Jednak nowy Airmail, bez zakupionej subskrypcji jest dość ograniczony — tym bardziej, że każda nowa funkcja, która pojawiać się będzie w przyszłości, przygotowywana jest wyłącznie z myślą o posiadaczach wersji Premium.

airmail

Airmail z nowymi rozwiązaniami dla posiadaczy wersji Premium

Wraz z pojawieniem się w App Store Airmail w wersji 1.9 do wachlarza opcji premium dołączył nowy wygląd aplikacji stawiający na wygodę i prostą nawigację. Z nowego interfejsu skorzystają także posiadacze iPadów — to trzy panele przypominające swoim wyglądem rozwiązania oferowana przez Airmail na macOS. Wprowadzono też tak zwane Privacy Mode mające zapewnić większe bezpieczeństwo użytkowników Airmail. Kolejną nowością jest zapamiętywanie ostatnio wykonywanych akcji, co przekłada się na szybszy dostęp do ostatnio używanych narzędzi. W aplikacji pojawiła się też możliwość sortowania wiadomości według czasu ich nadejścia, nadawcy, czy statusu przeczytania. Nieco wcześniej wprowadzono funkcję zatwierdzenia adresata przed wysłaniem wiadomości.

Airmail jest dostępny w App Store, w wersji uniwersalnej, za darmo — warto jednak pamiętać, że bezpłatna odsłona aplikacji nie oferuje zbyt bogatych opcji ani funkcji, a koszt subskrypcji to 13,99 zł (miesiąc) lub 44,99 zł (rok).

Do
góry