Rabaty i promocje w odświeżonej aplikacji Goodie

0

O aplikacji Goodie pisałem ostatnio na początku 2019 roku. Platforma rozwijana przez wewnętrzny start-up banku Millenium, która agreguje zniżki, rabaty i promocje cały czas cieszy się dużą popularnością. Dotychczas pobrano ją ponad 1,7 miliona razy. Po wielu miesiącach prac zespołu deweloperów doczekaliśmy się właśnie dużej aktualizacji Goodie, która w kolejnych tygodniach trafi do kolejnych grup użytkowników.

Aplikacja doczekała się dużego odświeżenia. Pierwsi użytkownicy właśnie rozpoczęli testy. Co się zmieniło? Przede wszystkim postawiono na personalizację z zakresu planowania codziennych zakupów, wyszukiwania najlepszych zniżek i obsługi kart lojalnościowych.

Pracując nad nową wersją aplikacji postawiliśmy przede wszystkim na personalizację. Nowe goodie dopasowuje się do użytkownika, pokazując najlepsze dla niego okazje zakupowe, promocje ulubionych marek i dostosowując prezentowanie poszczególnych sekcji i opcji do tego, w jaki sposób i jak często dana osoba z nich korzysta. Nowy, przejrzysty layout i intuicyjna nawigacja sprawiają, że znajdowanie zakupowych okazji stało się jeszcze łatwiejsze – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie.

Goodie podzielono na trzy zakładki dostępne z poziomu menu umieszczonego w dolnej części ekranu. Gazetki promocyjne i zniżki umeiszczono w części „Odkrywaj”. Oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin. W zakładce „Twoje goodie” użytkownik spersonalizuje opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu, aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie. Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji.

W codziennym życiu chętnie kierujemy się rekomendacjami innych osób, szukając sprawdzonego produktu czy usługi. Kierując się tą zasadą, oddajemy głos użytkownikom aplikacji – mogą oni polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi, dzięki którym społeczność użytkowników goodie łatwo dowie się o polecanych przez innych użytkowników promocjach – dodaje Wojciech Grudzień.

Nowe Goodie ma również pozwolić na sprawdzanie rankingów najpopularnoejszych okazji dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.

Do
góry