Nowe reklamy Apple nie pozostawiają wątpliwości, co dla filmy jest najważniejsze

0
Kamil Świtalski

projekt marzipan

Pierwszym skojarzeniem na hasło Apple dla wielu pewnie będzie… cena. Bo faktycznie — urządzenia amerykańskiego giganta do najtańszych nie należą, a jakby tego było mało — u nas kosztują jakby więcej, z porównaniem do niektórych krajów azjatyckich czy Stanów Zjednoczonych. Ostatnimi miesiącami jednak firma cały czas bardzo mocny nacisk kładzie na kwestie związane z prywatnością i… bezpieczeństwem. I to właśnie o nich mowa — najnowsze reklamy z serii zatytułowanej That’s iPhone właśnie na nie kładą największy nacisk. I dobrze.

That’s iPhone — najnowsza seria reklam od Apple

Tym razem bez telefonów, pięknych scen i perfekcyjnego montażu uśmiechniętych modelek. Zamiast tego: skaczące po ekranie wyrazy. Perfekcyjna typografia, proste dźwięki — a wszystko to zrobione w myśl zasady mniej znaczy więcej. Reklam nie ma wiele — bo we wspomnianej nowej serii pojawiły się raptem trzy. Ale myślę, że dają do myślenia nie tylko tym, którzy na co dzień dbają o swoją prywatność i bezpieczeństwo w wirtualnych światach. To rzecz, która powinna także przypaść do gustu wszystkim, którzy z takich urządzeń korzystają… i chcieliby zadbać o swoje bezpieczeństwo.

Tak jak wspomniałem, reklamy są trzy: pierwsza z nich skupia się na prywatności w App Store. Druga — szyfrowaniu w komunikatorze firmy, iMessage. Ostatnia zaś poświęcona jest nieco innemu zagadnieniu bo skupia się na ochronie środowiska. Recycling to słowo, które non-stop przewija się nie tylko w dokumentach firmy, ale takie kwestie również pojawiają się na ich najważniejszych oficjalnych imprezach.

Zobacz też inne wpisy o Apple na AntyApps:

Do
góry