Chhirp — Uzupełnij swoje tweety o krótką wiadomość głosową!

0

Zrzut ekranu 2015-12-23 o 13.07.19

Nie wiem z czego to wynika, ale wśród moich znajomych, komunikacja za pośrednictwem dźwięku odbywa się tylko i wyłącznie poprzez połączenia telefoniczne. Wiadomości głosowe, które często wysyłam przez WhatsApp, bardzo często odbierane są jako żart a nie normalny, pełnowartościowy komunikat. Nie mam pojęcia z czego to wynika, jednak nie ukrywam, że dla mnie, taka forma komunikacji jest znacznie wygodniejsza od telefonowania lub komunikatorów tekstowych. To samo dotyczy podcastów. Są one znacznie mniej popularne niż YouTube. A szkoda. Czemu o tym piszę? Ponieważ dzisiaj namierzyłem ciekawą aplikację, pozwalającą wysyłać krótkie wiadomości głosowe za pośrednictwem serwisu Twitter. Jeśli 140 znaków to za mało, być może warto wspomóc się dźwiękiem!

Chhirp to bardzo proste narzędzie, które nie wymaga od nas szczególnie zaawansowanej konfiguracji. Po zainstalowaniu aplikacji, po prostu parujemy ją z Twitterem, wyrażamy zgodę na korzystanie z naszego konta w nowym serwisie… i gotowe.

Zrzut ekranu 2015-12-23 o 13.07.40

Ekran główny aplikacji składa się właściwie tylko z czerwonego tła i białego przycisku na którym umieszczono ikonę mikrofonu. Jeśli przytrzymamy go dłużej, uruchomimy nagrywanie. Zarejestrowany, dźwiękowy klip, może mieć maksymalną długość jednej minuty. Obok znajdziemy ikonę trybiku, która przeniesie nas do ustawień Chhirp. Tam, będziemy mogli wylogować się z Twittera, sprawdzić ile razy zapętlono nasza wiadomość a także zdecydować, czy chcemy śledzić profil @Chhirp.

Kiedy nasze nagranie jest gotowe, przed wysłaniem możemy sprawdzić, czy wszystko dobrze się nagrało. Jeśli nie mamy zastrzeżeń, przechodzimy do widoku edycji tweeta. Nasza wiadomość to nic innego jak link do zewnętrznej strony internetowej, gdzie każdy będzie mógł odtworzyć klip dowolną liczbę razy. Mamy tu do czynienia z zapętleniami, podobnymi do tych, które znamy z Vine. Link zajmuje około 40 znaków. Nasz tweet może więc zostać uzupełniony o kilka dodatkowych zdań komentarza.

Zrzut ekranu 2015-12-23 o 13.07.47

Trudno przewidzieć, czy w czasach, kiedy świetność naszego Twittera może uzupełnić Periscope, Chhirp ma jeszcze szansę zaistnieć w mediach społecznościowych. Moim zdaniem to dobry pomysł na przekazywanie ciekawych treści, które nie mieszczą się w krótkich tweetach. Być może marketerzy zrobią użytek z minutowych wiadomości dźwiękowych, wykorzystując Chhirp w swoich kampaniach. To również świetne narzędzie, pozwalające dzielić się z czytelnikami wiedzą ekspercką. Dajcie znać, czy udało wam się znaleźć inne zastosowania dla Chhirp.

Ocena autora

Ocena 4
Ocena użytkowników
     0 głosów
Twoja ocena to:
Wybierz platformę
     
Do
góry