Ta gra sprzedaje się lepiej niż Fortnite i PUBG

0

Knives Out

FortnitePUBG. Wydawać by się mogło, że to właśnie te gry są najpopularniejszymi pozycjami z gatunku Battle Royale — i to nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale także konsolach i pecetach. Co prawda o tym drugim tytule nie mówi się tak głośno jak kiedyś, głównie za sprawą konkurencji w postaci hitu od Epic Games, jednak jest ona wciąż rozwijana, a gracze chętnie włączają się w rozgrywkę, także na telefonach i tabletach. Tytułów wykorzystujących ten model rozgrywki jest wiele, ale tylko nieliczni mogą się pochwalić lepszymi zarobkami. A tak jest w przypadku Knives Out.

Czym jest Knives Out? Według niektórych to klon PUBG, stworzony przez firmę NetEase — chińskiego giganta elektronicznej rozgrywki mającego w swoim portfolio jedne z najpopularniejszych gier stworzonych na urządzenia mobilne, w tym Crusaders of Light, czy niezliczone tytuły przeznaczone wyłącznie na tamtejszy rynek. Dziś firma może być dumna z Knives Out, którego przychody z mikropłatności przewyższyły Fortnite (w wersji iOS) i PUBG. Sama rozgrywka? Dość standardowa i fanom PUBG nie powinna być obca. 100 śmiałków wyskakuje z samolotu i ostatni na polu bitwy zwycięża. Nie ma tu zbytniego kombinowania. Można mieć wrażenie, że gramy w ten sam tytuł, tylko w innych ubraniach — ot choćby dlatego, że niedawno do Knives Out trafiła mapa Tokio, wraz z jej znanymi atrakcjami turystycznymi i ulicami.

Knives Out

Knives Out z przychodami w wysokości 465 milionów dolarów

Te liczby pochodzą z Sensor Tower, które przez ostatnie kilka dni dostarcza nam informacji na temat szacowanych przychodów z gier i aplikacji mobilnych. Dzięki nim poznaliśmy kwoty dotyczące mobilnej odsłony Fortnite w wersji na iOS, najpopularniejszej serii gier mobilne — Candy Crush Saga. Największe przychody pochodzą z Japonii — stanowią aż 80% i wynosiły ok. 370 milionów dolarów. W całej sytuacji zaskakuje fakt, że Knives Out, które, nie bójmy się użyć tego stwierdzenia, jest wierną kopią PUBG z dodatkowymi elementami, przegoniło zarówno produkcję Epic Games oraz wspomniany już oryginał. Fortnite w zeszłym roku, w App Store przyniosło firmie 455 milionów dolarów, a PUBG tylko ok. 100 milionów dolarów. Warto jednak dodać, że w odróżnienie do Knives Out, obie te produkcje nie mogą oferować mikropłatności w Chinach.

Knives Out dostępne jest na iOS i Androida, a nowa mapa wzorowana na Tokio dostępna jest w programie Early Access i wymaga jej osobnego pobrania wewnątrz gry.

Do
góry