Koniec natarczywych reklam w grach? Jest na to szansa!

0

Reklamy w grach free-to-play to jedna z największych udręk dzisiejszych produkcji mobilnych. Zasypywani jesteśmy inwazyjnymi banerami i klipami wideo, których często nie można przewijać. Reklamowane w nich treści nie zawsze nas interesują, ale i tak jesteśmy zmuszani do ich oglądania — chyba, że decydujemy się na zakup gry w wersji premium. Być może już w najbliższej przyszłości materiały reklamowe będą mniej denerwujące i wplecione w świat gry, w taki sposób, że nie będziemy musieli się irytować ich oglądaniem.

Przynajmniej jeśli chodzi o produkcje, które będą korzystały z nowych rozwiązań oferowanych przez agencję marketingu mobilnego Mobiem Polska, należącą do Grupy Interia, która rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. To pozwoli twórcom na korzystanie z narzędzi pozwalających na monetyzację swoich powierzchni reklamowych.

Na mocy porozumienia nasza agencja stała się wyłącznym przedstawicielem Adverty na polskim rynku. Stwarza to reklamodawcom dostęp do potencjalnych klientów za pośrednictwem innowacyjnego i nieinwazyjnego rozwiązania. Ponadto właściciele gier mobilnych zyskują nowe możliwości monetyzacji swoich aplikacji. Reklama in-app, bo o niej mowa, doskonale sprawdza się na wielu zagranicznych rynkach. Obok prezentacji marki, istnieje też możliwość wypróbowania innowacyjnego formatu VR .

— mówi Norbert Kowalski, prezes zarządu Mobiem Polska.

Koniec natarczywych reklam w grach coraz bliżej. Nie mogę się tego doczekać

Klikanie w banery reklamowe lub oglądanie spotów nie zawsze przynosi efekty. Adverty oferuje formaty będące elementami samej rozgrywki, które nie przeszkadzają w graniu. Z kolei opatentowana technologia BrainImpression optymalizuje widoczność reklam. Dzięki tym narzędziom wyświetlanie materiałów marketingowych nie musi być tak inwazyjne, ani nie będzie wymuszało na graczu dodatkowych czynności.

W nowej formule możemy zaproponować rynkowi promocję marki w przyjaznym kontekście, który ułatwia przyswajanie i zapamiętywanie przekazu. Z kolei transparentność produktu pozwoli na mierzenie efektywności reklam standardowymi dla tego rynku narzędziami. Jednocześnie klienci otrzymają dostęp do dodatkowych statystyk i wskaźników, z którymi wcześniej nie mieli do czynienia.

— stwierdza Michał Giera, Head of Mobile Product Mobiem Polska.

Źródło: materiały prasowe

Do
góry