Zakupy w Lidlu możliwe również z poziomu aplikacji

0

W ostatnich miesiącach często pisaliśmy o aplikacjach zakupowych, które stworzyły dla swoich klientów między innymi takie sieci sklepów jak Lidl, Rossmann, Żabka i Polo Market. W większości przypadków umożliwiają one uczestnictwo w dedykowanych programach partnerskich i korzystanie z rabatów. Jedna z wymienionych sieci ma również drugą aplikację. Chodzi o Lidla i platformę, która od niedawna umożliwia klientom robienie zakupów online.

Sklep internetowy Lidla wystartował w kwietniu tego roku. Nie można tam co prawda kupować produktów spożywczych, ale w ofercie nie brakuje ubrań, sprzętów kuchennych, akcesoriów do domu i innych produktów, które można znaleźć w stacjonarnych placówkach. Niemiecka sieć dyskontów postanowiła ułatwić swoim klientom robienie zakupów w Internecie. Od kilku dni zakupy można zrobić również z poziomu aplikacji mobilnej o nazwie Lidl – zakupy online, gazetki.

Warto zaznaczyć, że nie chodzi tu o aplikację Lidl Plus, którą klienci wykorzystują na co dzień, aby archiwizować wirtualne paragony i zdobywać rabaty w sklepach stacjonarnych. Platforma o której mowa pozwalała do tej pory tworzyć listy zakupów i przeglądać gazetki promocyjne. Teraz, użytkownicy aplikacji mogą zamówić wybrane produkty bez konieczności uruchamiania strony internetowej sklepu.

Tytuł stworzony z myślą o smartfonach umożliwia kupowanie dokładnie tych samych produktów, które znajdziemy w „wirtualnym Lidlu” do którego dostęp dają przeglądarki. Asortyment podzielono na następujące kategorie: moda, warsztat i auto, dziecko, dom, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda oraz ogród.

Lidl w e-commerce

Rozwój Lidla w branży e-commerce wskazuje na to, że nawet produkty z dyskontów mogą być chętnie kupowane przez Internet. Po cichu liczę na to, że sieć pójdzie o krok dalej. Auchan i Carrefour już teraz oferują klientom możliwość robienia zakupów spożywczych z dostawą do domu. Na pewno zdecydowałbym się na korzystanie z takiej usługi w przypadku Lidla. Pytanie tylko, czy mając w Polsce ponad 600 placówek stacjonarnych, warto jest inwestować w zakupy z dowozem.

Do
góry