Microsoft odświeża swoją aplikację do tworzenia list zadań

0

microsoft to do

Wydawać by się mogło, że 2017 r. będzie ostatnim dla Wunderlist. Jedna z najpopularniejszych aplikacji do tworzenia list zadań miała być wyparta przez inny, nowy pomysł Microsoftu. To Do na przestrzeni ostatnich lat doczekał się wielu zmian i udoskonaleń, jednak wciąż dotychczasowi użytkownicy Wunderlist woleli korzystać ze starych i znanych rozwiązań. Firma stara się jak może by zainteresowanie To Do było dużo większe. Pomocą w tym może okazać się odświeżony wygląd wykorzystujący motywy graficzne, które będą bardzo znajome. Do tego dochodzi kilka ciekawych funkcjonalności wpływających na wygodę użytkowania organizera.

Berliner Fernsehturm – Berlińska Wieża Telewizyjna to znak rozpoznawczy Wunderlist, który towarzyszy użytkownikom tej aplikacji od wielu lat. Microsoft w końcu dostrzegł jej ogromny potencjał i wprowadził ją jako tło do swojej nowej alternatywy jaką jest To Do. W aplikacji, oprócz słynnej budowli, pojawiła się możliwość dostosowania kolorystyki, czy tła dla tworzonych list. A to ma pomóc w jeszcze lepszym i wygodniejszym zarządzaniem organizerem poprzez tworzenie wpisów charakteryzujących się unikatowym wyglądem. Zrezygnowano więc z ogromnych nagłówków i postanowiono uprościć wygląd samych list.

Dużą zmianą jest też dostosowanie To Do do najnowszych trendów. Chodzi oczywiście o ciemny motyw graficzny, który pojawia się w coraz większej liczbie aplikacji Microsoftu. W chwili obecnej z nowego wyglądu skorzystają użytkownicy wersji na Androida, Windowsa i macOS, jednak już niebawem, tuż po premierze iOS 13, w App Store pojawi się stosowna aktualizacja dostosowująca się do nowych wytycznych Apple.

microsoft to do

Microsoft odświeża To Do i zachęca dotychczasowych użytkowników Wunderlist do przesiadki

Jedna z najważniejszych funkcji To Do, która ma przyciągać użytkowników, to ekran Mój Dzień. To spersonalizowany terminarz dzienny, w którym pojawiają się sugerowane zadania i który sprawia, że korzystanie z aplikacji jest wygodne i intuicyjne. W nowej wersji pojawia się możliwość przenoszenia zadań i list — wystarczy przytrzymać palec na konkretnej pozycji by móc ją przenieść w inne miejsce. Można to robić pojedynczo lub po zaznaczeniu kilku wpisów — to pozwoli na szybszą organizację pracy, stworzenie nowych list, czy dostosowanie obecnych.

Aktualizacja jest już dostępna w App Store i Gogole Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

Do
góry