Sieć restauracji North Fish z nową aplikacją mobilną

0

Wirtualne karty lojalnościowe cały czas zyskują na popularności, trafiając do kolejnych sieci sklepów. W świecie restauracji, szlaki na tym polu przecierał McDonald’s, gdzie już od dawna można skorzystać z kuponów rabatowych dostępnych z poziomu aplikacji. Podobną platformę przygotował dla swoich klientów North Fish. Jeśli owoce morza przemawiają do was bardziej niż wołowina, warto sprawdzić, co do zaoferowania ma program lojalnościowy sieci rybnych fastfoodów.

Aplikacja mobilna North Fish spięta z programem lojalnościowym umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Platforma pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.

Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla klientów, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym – mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili mamy dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje też wirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta. Jak wyglądają „ceny” produktów, które możemy kupić za punkty? Lemoniada to koszy rzędu 500 punktów. Za Fishburgera zapłacimy 750 punktów. Warto tu dodać, że wymiana w programie lojalnościowym kosztuje symboliczny grosz.

Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest – podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.

Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska S.A. zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.

Do
góry